Digitální technologie jako nástroj školního podvádění na střední škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F20%3A43960283" target="_blank" >RIV/49777513:23420/20:43960283 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.jtie.upol.cz/current_issue.php" target="_blank" >https://www.jtie.upol.cz/current_issue.php</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2020.015" target="_blank" >10.5507/jtie.2020.015</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Digitální technologie jako nástroj školního podvádění na střední škole
Popis výsledku v původním jazyce
Problematika školního podvádění je velmi aktuální a diskutované téma již od druhé poloviny minulého století. Současné moderní technologie a v podstatě neomezený přístup studentů k internetu poskytují nové možnosti k získávání učebních materiálů, které jim usnadňují učení. Zároveň tyto možnosti umožňují studentům najít nové způsoby, jak ve školním prostředí podvádět. Škála podvádění pomocí informačně komunikačních prostředků je poměrně široká, od běžných počítačů až po smartwatch, neboli chytré hodinky. Na otázku, jaké způsoby školního podvádění preferují studenti středních škol v Čechách, na Slovensku a v Polsku, se pokusíme odpovědět v naší výzkumné studii.
Název v anglickém jazyce
Digital technology as a tool for school cheating in high schools
Popis výsledku anglicky
The issue of school cheating has been a very current and discussed topic since the second half of the last century. The existing modern technologies and, in fact, an unlimited students’ access to the Internet provide new opportunities to get learning materials, to make their studies easier. At the same time, these possibilities allow students to find new ways to cheat in the school environment. The cheating range, using information and communication technology, is really wide, from commonly used computers up to smartwatch. To the question, what school cheating opportunities are preferred by high school students in the Czech Republic, Slovakia and Poland, we are trying to find out in our research study.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of Technology and Information Education
ISSN
1803-537X
e-ISSN
—
Svazek periodika
12
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
102-111
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—