Školní podvádění a IKT
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F19%3A43956309" target="_blank" >RIV/49777513:23420/19:43956309 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://hdl.handle.net/11025/36137" target="_blank" >http://hdl.handle.net/11025/36137</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Školní podvádění a IKT
Popis výsledku v původním jazyce
Článek pojednává o školním podvádění na středních školách. Školní podvádění je v současnosti velmi aktuální téma, neboť se mění formy a metody školního podvádění v závislosti na používání nových technologií a pro učitele je daleko těžší toto podvádění odhalit. Výsledky dotazníkového šetření uvedeného v článku ukazují míru využívání těchto technologii při školním podvádění.
Název v anglickém jazyce
School cheating and ICT
Popis výsledku anglicky
The article deals with school cheating at high schools. School cheating is nowadays a really hot topic as the forms and methods of school cheating have been changing, depending on the use of new technologies, and it is much more complicated for teachers to detect cheating. The results of the questionnaire survey in the article indicate the level of using these technologies for school cheating.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Inovace a technologie ve vzdělávání
ISSN
2571-2519
e-ISSN
—
Svazek periodika
2
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
15-21
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—