Školní podvádění starších žáků - pilotní studie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F12%3A43884178" target="_blank" >RIV/60076658:12410/12:43884178 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Školní podvádění starších žáků - pilotní studie
Popis výsledku v původním jazyce
Studie je zaměřená na výzkum školního podvádění u žáků devátých tříd a kvart osmiletých gymnázií (N = 401). Na základě dotazníkového šetření vycházejícího z vlastních tvrzení žáků (self-reporting), jak často participovali na chování, které se dá interpretovat jako podvádění, bylo cílem zjistit a) jaké se vyskytují typy školního podvádění, b) jaká je jejich četnost, c) zda je podvádění asociované s některou s vybraných charakteristik žáka jako jsou pohlaví, prospěch, počet zameškaných hodin a typ školy.
Název v anglickém jazyce
School cheating among older pupils
Popis výsledku anglicky
The study deals with school cheating among nine grade pupils (age of 14 - 15 years, N = 401). The inquiry aiming at pupil's self-reporting about their cheating behaviour was used to assess a) what types of school cheating occur; b) what is the frequencyof cheating; c) whether there are some associations of cheating with selected variables like gender, grades, amount of missed lessons, type of school.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pedagogika
ISSN
0031-3815
e-ISSN
—
Svazek periodika
62
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
317-331
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—