Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tvořivost žáků při tvorbě a řešení nestandardních úloh

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00052103" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00052103 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Tvořivost žáků při tvorbě a řešení nestandardních úloh

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku jsou uvedeny výsledky výzkumného šetření, ve kterém jsme sledovali, do jaké míry jsou žáci 1. stupně ZŠ schopni tvořivě uplatňovat naučené postupy při řešení nestandardních úloh. také jsme sledovali, jaká tématika úloh je pro děti zajímavá azda jsou schopny samostatně zformulovat zadání úlohy. Prezentujeme několik úloh a a výsledky jejich samostatného řešení žáky 1. stupně ZŠ.

  • Název v anglickém jazyce

    Learners´ Creativity in Creation and Solutoin of Nonstandard Tasks

  • Popis výsledku anglicky

    In our contribution, we introduce the results of a research survey in which we observed to what degree the pupils of the 1st. grade od elementary school are able to creatively employ learned procedures in solving non-standard tasks. Furthermore, we wereinterested to find out what topics of tasks children prefer and whether they are able to independently formulate task instructions. We present several tasks and the results of their independent solution by pupils of the 1st grade of elementary school.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Tvořivost v počátečním vyučování matematiky

  • ISBN

    978-80-7043-992-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    50-54

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Plzeň

  • Datum konání akce

    31. 3. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku