Strategie budování čtenářské gramotnosti žáků mladšího školního věku při výuce češtiny
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501BSO" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501BSO - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Strategie budování čtenářské gramotnosti žáků mladšího školního věku při výuce češtiny
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola si klade za cíl seznámit s problematikou současné základní školy, a to žákovským porozuměním textu a způsobu jeho účinného zkvalitňování v rámci školní výuky mateřštiny.
Název v anglickém jazyce
National and international researches of learning outcomes
Popis výsledku anglicky
The main task of the chapter si to achieve a comprehensive view not only of teaching materials used in teaching of mother tongue, but also of other factors significantly affecting formating of reading skills of pupils of the 1st grade of elementary school.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Národní testování a mezinárodní výzkumy výsledků vzdělávání
ISBN
978-80-7464-656-0
Počet stran výsledku
22
Strana od-do
76-97
Počet stran knihy
124
Název nakladatele
Ostravská univerzita v Ostravě
Místo vydání
Ostrava
Kód UT WoS kapitoly
—