Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Intervenční projekt Pyramidulka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00039105" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00039105 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Intervenční projekt Pyramidulka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek seznamuje s projektem Pyramidulka, který je zaměřen na vytvoření a výzkumné ověření intervenčního celotýdenního pohybového programu pro žáky 1. stupně ZŠ. Ověřování pohybového programu však přináší praktické i metodologické problémy, na které autoři příspěvku upozorňují. Výzkumnými metodami při ověřování pohybového programu Pyramidulka jsou časový snímek všedního a víkendového dne žáků a dotazník pro učitele 1. stupně ZŠ, zaměřený na hodnocení programu Pyramidulka. Ověřování pohybového programu přineslo poznatky o denním režimu žáků na 1. stupni ZŠ (n = 138) a názorech učitelů těchto žáků (n = 10) na ověřovaný pohybový program. Výsledky ukazují, že pohybový program je třeba na základě připomínek učitelů i žáků přepracovat. Po dopracování všakmůže být program Pyramidulka vítaným a vhodným intervenčním programem pro žáky 1. stupně ZŠ.

  • Název v anglickém jazyce

    Pyramidulka intervent project

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution introduces a Pyramidulka project which is aimed at creation and research proving of intervent one week motion program for 1st grade elementary school pupils. However, proving of a motion program carries practical and methodological problems which are pointed out by the contribution authors. The research methods for proving Pyramidulka motion program is a time picture of a pupils` day during a week and a weekend and also a questionnaire for 1st grade elementary school teachers aimed atevaluation of Pyramidulka program. The motion program proving produced information about the daily routine of 1st grade elementary school pupils (n = 138) and their teachers opinions (n = 10) on the proved motion program. The results show that motion program has to be remade on the basis of teachers` and pupils` comments. After finishing the work, Pyramidulka program might be a welcomed and suitable intervent program for 1st grade elementary school pupils.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Intervenční pohybové programy

  • ISBN

    978-80-86317-73-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Stráž nad Nežárkou

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku