Intervenční projekt Pyramidulka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00039105" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00039105 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Intervenční projekt Pyramidulka
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek seznamuje s projektem Pyramidulka, který je zaměřen na vytvoření a výzkumné ověření intervenčního celotýdenního pohybového programu pro žáky 1. stupně ZŠ. Ověřování pohybového programu však přináší praktické i metodologické problémy, na které autoři příspěvku upozorňují. Výzkumnými metodami při ověřování pohybového programu Pyramidulka jsou časový snímek všedního a víkendového dne žáků a dotazník pro učitele 1. stupně ZŠ, zaměřený na hodnocení programu Pyramidulka. Ověřování pohybového programu přineslo poznatky o denním režimu žáků na 1. stupni ZŠ (n = 138) a názorech učitelů těchto žáků (n = 10) na ověřovaný pohybový program. Výsledky ukazují, že pohybový program je třeba na základě připomínek učitelů i žáků přepracovat. Po dopracování všakmůže být program Pyramidulka vítaným a vhodným intervenčním programem pro žáky 1. stupně ZŠ.
Název v anglickém jazyce
Pyramidulka intervent project
Popis výsledku anglicky
This contribution introduces a Pyramidulka project which is aimed at creation and research proving of intervent one week motion program for 1st grade elementary school pupils. However, proving of a motion program carries practical and methodological problems which are pointed out by the contribution authors. The research methods for proving Pyramidulka motion program is a time picture of a pupils` day during a week and a weekend and also a questionnaire for 1st grade elementary school teachers aimed atevaluation of Pyramidulka program. The motion program proving produced information about the daily routine of 1st grade elementary school pupils (n = 138) and their teachers opinions (n = 10) on the proved motion program. The results show that motion program has to be remade on the basis of teachers` and pupils` comments. After finishing the work, Pyramidulka program might be a welcomed and suitable intervent program for 1st grade elementary school pupils.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Intervenční pohybové programy
ISBN
978-80-86317-73-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Stráž nad Nežárkou
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—