Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kvalita distanční výuky na katedrách a ústavech historie v době covid-19

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F20%3A43960321" target="_blank" >RIV/49777513:23420/20:43960321 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://journals.muni.cz/pedor/article/view/14145/11818" target="_blank" >https://journals.muni.cz/pedor/article/view/14145/11818</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/PedOr2020-2-255" target="_blank" >10.5817/PedOr2020-2-255</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kvalita distanční výuky na katedrách a ústavech historie v době covid-19

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předkládaný výzkum se zaměřil na otázku kvality výuky v době coronavirové krize na katedrách a ústavech historie, které poskytují pedagogické vzdělání budoucím učitelům. Zajímalo nás, jak vysokoškolští učitelé, kteří jsou primárně humanitně orientovaní, zvládali podle svých studentů online výuku. Dále nás zajímalo, jak byli studenti obecně spokojeni s distanční výukou na svých katedrách/ústavech historie. Výzkum slouží také jako interní nástroj katedry historie na FPE ZČU ke zkvalitnění výuky.

  • Název v anglickém jazyce

    Quality of distance education at departments and institutes of history in the time of covid-19

  • Popis výsledku anglicky

    Presented research focused on the issue of teaching quality during the coronavirus crisis at the department and the Department of History, which provides pedagogical education for future teachers. We were interested in how university teachers, who are primarily humanities-oriented, managed online teaching according to their students. We were also interested in how satisfied students are in general with distance learning at your departments / institutes of history.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Pedagogická orientace

  • ISSN

    1211-4669

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    30

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    255-265

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus