Kvalita distanční výuky na katedrách a ústavech historie v době covid-19
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F20%3A43960321" target="_blank" >RIV/49777513:23420/20:43960321 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://journals.muni.cz/pedor/article/view/14145/11818" target="_blank" >https://journals.muni.cz/pedor/article/view/14145/11818</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/PedOr2020-2-255" target="_blank" >10.5817/PedOr2020-2-255</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kvalita distanční výuky na katedrách a ústavech historie v době covid-19
Popis výsledku v původním jazyce
Předkládaný výzkum se zaměřil na otázku kvality výuky v době coronavirové krize na katedrách a ústavech historie, které poskytují pedagogické vzdělání budoucím učitelům. Zajímalo nás, jak vysokoškolští učitelé, kteří jsou primárně humanitně orientovaní, zvládali podle svých studentů online výuku. Dále nás zajímalo, jak byli studenti obecně spokojeni s distanční výukou na svých katedrách/ústavech historie. Výzkum slouží také jako interní nástroj katedry historie na FPE ZČU ke zkvalitnění výuky.
Název v anglickém jazyce
Quality of distance education at departments and institutes of history in the time of covid-19
Popis výsledku anglicky
Presented research focused on the issue of teaching quality during the coronavirus crisis at the department and the Department of History, which provides pedagogical education for future teachers. We were interested in how university teachers, who are primarily humanities-oriented, managed online teaching according to their students. We were also interested in how satisfied students are in general with distance learning at your departments / institutes of history.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pedagogická orientace
ISSN
1211-4669
e-ISSN
—
Svazek periodika
30
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
255-265
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—