Služba v oblasti rozvoje čtenářské a matematické gramotnosti žáků 2. stupně základních škol a žáků středních škol v oborech středního vzdělání a středního vzdělání s výučním listem
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F20%3A43961329" target="_blank" >RIV/49777513:23420/20:43961329 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Služba v oblasti rozvoje čtenářské a matematické gramotnosti žáků 2. stupně základních škol a žáků středních škol v oborech středního vzdělání a středního vzdělání s výučním listem
Popis výsledku v původním jazyce
Proběhly 2 testovací procesy na čtenářskou gramotnost v 6. a 7. ročnících základních škol a 1. a 2. ročnících středních škol v oborech středního vzdělání a středního vzdělání s výučním listem v on-line testovacím prostředí. Na základě výsledků testů žáci a jejich učitelé obdrželi individuální doporučení pro osobní rozvoj čtenářské a matematické gramotnosti žáků. Vytvářeli jsme on-line testy pro žáky, metodické materiály pro učitele. Ve vybraných základních a středních školách jsme podnikli metodické návštěvy na podporu pedagogických pracovníků na téma čtenářské gramotnosti. V rámci metodických návštěv jsme vedli ukázkové výukové hodiny, tandemovou výuku a lektorovali jsme semináře s interaktivním zapojením pedagogů navštívených škol.
Název v anglickém jazyce
Service in the field of development of reading and mathematical literacy of pupils of the 2nd level of primary schools and pupils of secondary schools in the fields of secondary education and secondary education with an apprenticeship certificate
Popis výsledku anglicky
There were 2 testing processes for reading literacy in the 6th and 7th grades of primary schools and the 1st and 2nd grades of secondary schools in the fields of secondary education and secondary education with an apprenticeship certificate in the online testing environment. Based on the test results, pupils and their teachers received individual recommendations for the personal development of pupils' reading and mathematical literacy. We created online tests for students, methodological materials for teachers. In selected primary and secondary schools, we undertook methodological visits to support pedagogical staff on the topic of reading literacy. As part of the methodological visits, we conducted sample lessons, tandem teaching and lectured seminars with interactive involvement of teachers from the schools visited.
Klasifikace
Druh
A - Audiovizuální tvorba
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
—
Místo vydání
—
Název nakladatele resp. objednatele
—
Verze
—
Identifikační číslo nosiče
—