Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Převrácená třída ve výuce hospodářské angličtiny na VŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F20%3A43961454" target="_blank" >RIV/49777513:23420/20:43961454 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://konference.osu.cz/icte/dokumenty/2020/sbornik-phd-ICTE2020.pdf" target="_blank" >https://konference.osu.cz/icte/dokumenty/2020/sbornik-phd-ICTE2020.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Převrácená třída ve výuce hospodářské angličtiny na VŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Model výuky převrácená třída se stal v posledních letech využívaným přístupem ve výuce především v hodinách matematiky a přírodních věd. Závěry různých studií ale ukazují, že model výuky převrácená třída lze úspěšně implementovat i do výuky cizích jazyků. Předkládaný článek popisuje probíhající výzkum, jehož záměrem je zjistit jaký dopad má model převrácená třída na studijní výsledky studentů hospodářské angličtiny na vysoké škole. Úvod článku je věnován cílům, metodologii a časovému rozvržení výzkumu. Další část shrnuje teoretické poznatky o problematice převrácená třída v České Republice a zahraničí. V závěru autorka výzkumu popisuje samotnou tvorbu výukových videí a realizovaný předvýzkum, který měl za cíl zjistit pohled vysokoškolských studentů hospodářské angličtiny na výuková videa.

  • Název v anglickém jazyce

    Flipped Classroom in Business English university courses

  • Popis výsledku anglicky

    The flipped classroom has been an appealing approach to teaching, mainly in math and science classes. However, several research studies have proven that the flipped classroom method can be successfully implemented in language classes. This research paper presents a research study that aims to measure the flipped classroom approach&apos;s effect on study results of university students who attend a Business English course. The first part of the paper is dedicated to the goals and methodology of the research. The second part reviews research studies on the flipped classroom that have been conducted in the Czech Republic and abroad. Lastly, the author of the research analyzes educational videos&apos; creation and the result of a pre-survey that focuses on viewpoints of university students on educational videos.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů