Převrácená třída ve výuce hospodářské angličtiny na VŠ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F20%3A43961454" target="_blank" >RIV/49777513:23420/20:43961454 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://konference.osu.cz/icte/dokumenty/2020/sbornik-phd-ICTE2020.pdf" target="_blank" >https://konference.osu.cz/icte/dokumenty/2020/sbornik-phd-ICTE2020.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Převrácená třída ve výuce hospodářské angličtiny na VŠ
Popis výsledku v původním jazyce
Model výuky převrácená třída se stal v posledních letech využívaným přístupem ve výuce především v hodinách matematiky a přírodních věd. Závěry různých studií ale ukazují, že model výuky převrácená třída lze úspěšně implementovat i do výuky cizích jazyků. Předkládaný článek popisuje probíhající výzkum, jehož záměrem je zjistit jaký dopad má model převrácená třída na studijní výsledky studentů hospodářské angličtiny na vysoké škole. Úvod článku je věnován cílům, metodologii a časovému rozvržení výzkumu. Další část shrnuje teoretické poznatky o problematice převrácená třída v České Republice a zahraničí. V závěru autorka výzkumu popisuje samotnou tvorbu výukových videí a realizovaný předvýzkum, který měl za cíl zjistit pohled vysokoškolských studentů hospodářské angličtiny na výuková videa.
Název v anglickém jazyce
Flipped Classroom in Business English university courses
Popis výsledku anglicky
The flipped classroom has been an appealing approach to teaching, mainly in math and science classes. However, several research studies have proven that the flipped classroom method can be successfully implemented in language classes. This research paper presents a research study that aims to measure the flipped classroom approach's effect on study results of university students who attend a Business English course. The first part of the paper is dedicated to the goals and methodology of the research. The second part reviews research studies on the flipped classroom that have been conducted in the Czech Republic and abroad. Lastly, the author of the research analyzes educational videos' creation and the result of a pre-survey that focuses on viewpoints of university students on educational videos.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů