Formát výuky převrácené třídy v on-line prostředí v hodinách hospodářské angličtiny na vysoké škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F21%3A43964156" target="_blank" >RIV/49777513:23420/21:43964156 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://acc-ern.tul.cz/images/journal/sbornik/ACC_Journal_3_2021.pdf" target="_blank" >https://acc-ern.tul.cz/images/journal/sbornik/ACC_Journal_3_2021.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.15240/tul/004/2021-3-009" target="_blank" >10.15240/tul/004/2021-3-009</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Formát výuky převrácené třídy v on-line prostředí v hodinách hospodářské angličtiny na vysoké škole
Popis výsledku v původním jazyce
Koncept výuky převrácená třída se stal v posledních letech využívaným přístupem především v hodinách matematiky a přírodních věd. Závěry různých studií ale ukazují, že převrácenou třídu lze úspěšně implementovat i do online výuky cizích jazyků. Článek popisuje probíhající výzkum, jehož záměrem je prozkoumat dopad režimu převrácené třídy na studijní výsledky studentů hospodářské angličtiny na vysoké škole v online výuce. Úvod článku je věnován teoretickým poznatkům o problematice převrácené třídy v online prostředí. Druhá část je věnována metodologii samotného výzkumu a přehledu dílčích zjištění výzkumu, realizovaného v letním semestru akademického roku 2020/2021.
Název v anglickém jazyce
THE SYNCHRONOUS ONLINE FLIPPED LEARNING APPROACH (SOFLA) IN BUSINESS ENGLISH COURSES
Popis výsledku anglicky
The flipped classroom model has been an appealing approach to teaching, primarily in math and science classes. However, several research studies have proven that the flipped classroom method can be successfully implemented in online language classes. This article presents a research study that aims to analyze the impact of the flipped learning approach on Czech university students in English classes. The first part of the study is dedicated to the goals and methodology of the research. The second section discusses the partial outcomes of the research.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
ACC JOURNAL
ISSN
1803-9782
e-ISSN
—
Svazek periodika
27
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
88-101
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—