The Synchronous Online Flipped Learning Approach (SOFLA): převrácená třída v on-line výuce anglického jazyka na vysoké škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F23%3A43970687" target="_blank" >RIV/49777513:23420/23:43970687 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://sciendo.com/article/10.2478/acc-2023-0011" target="_blank" >https://sciendo.com/article/10.2478/acc-2023-0011</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.2478/acc-2023-0011" target="_blank" >10.2478/acc-2023-0011</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
The Synchronous Online Flipped Learning Approach (SOFLA): převrácená třída v on-line výuce anglického jazyka na vysoké škole
Popis výsledku v původním jazyce
Výzkumná studie se zabývá konceptem výuky převrácené třídy v online prostředí. Nejdříve je představen rámec Synchronous Online Flipped Learning Approach (SOFLA), který obsahuje osm kroků určených pro asynchronní a synchronní část výuky. Následující část článku popisuje výsledky dotazníkového šetření, jehož cílem bylo zjistit, jak studenti vysoké školy vnímají rámec SOFLA ve výuce anglického jazyka. Základní zjištění ukazují, že studenti velice kladně hodnotí části rámce zaměřené na skupinovou práci a domácí přípravu. Rovněž byl zaznamenán pozitivní dopad na procvičování nového obsahu v synchronní části výuky a komunikaci během výuky. Článek obohacuje empirické poznání v oblasti převrácené třídy v online prostředí a popisuje rámec, který pedagogové mohou okamžitě implementovat do svých online jazykových kurzů.
Název v anglickém jazyce
Synchronous Online Flipped Learning Approach (SOFLA): The Flipped Classroom in On-Line Teaching of English Language in College
Popis výsledku anglicky
This research study explores the concept of teaching a flipped classroom online. First, the Synchronous Online Flipped Learning Approach (SOFLA) framework is introduced. The framework contains eight steps designed for the asynchronous and synchronous parts of the learning process. The next part of the paper describes the results of a questionnaire survey to determine how college students perceive the SOFLA framework in English language teaching. The main findings show that students positively rate the group work and homework parts of the framework. There was also a positive impact on practising new content in the synchronous part of the class and communication during the class. The paper enriches the empirical knowledge of the flipped classroom in the online environment and describes a framework that educators can immediately implement in their online language courses.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
ACC JOURNAL
ISSN
1803-9782
e-ISSN
2571-0613
Svazek periodika
29
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
16-26
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—