Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Synchronous Online Flipped Learning Approach (SOFLA): převrácená třída v on-line výuce anglického jazyka na vysoké škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F23%3A43970687" target="_blank" >RIV/49777513:23420/23:43970687 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://sciendo.com/article/10.2478/acc-2023-0011" target="_blank" >https://sciendo.com/article/10.2478/acc-2023-0011</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.2478/acc-2023-0011" target="_blank" >10.2478/acc-2023-0011</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    The Synchronous Online Flipped Learning Approach (SOFLA): převrácená třída v on-line výuce anglického jazyka na vysoké škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výzkumná studie se zabývá konceptem výuky převrácené třídy v online prostředí. Nejdříve je představen rámec Synchronous Online Flipped Learning Approach (SOFLA), který obsahuje osm kroků určených pro asynchronní a synchronní část výuky. Následující část článku popisuje výsledky dotazníkového šetření, jehož cílem bylo zjistit, jak studenti vysoké školy vnímají rámec SOFLA ve výuce anglického jazyka. Základní zjištění ukazují, že studenti velice kladně hodnotí části rámce zaměřené na skupinovou práci a domácí přípravu. Rovněž byl zaznamenán pozitivní dopad na procvičování nového obsahu v synchronní části výuky a komunikaci během výuky. Článek obohacuje empirické poznání v oblasti převrácené třídy v online prostředí a popisuje rámec, který pedagogové mohou okamžitě implementovat do svých online jazykových kurzů.

  • Název v anglickém jazyce

    Synchronous Online Flipped Learning Approach (SOFLA): The Flipped Classroom in On-Line Teaching of English Language in College

  • Popis výsledku anglicky

    This research study explores the concept of teaching a flipped classroom online. First, the Synchronous Online Flipped Learning Approach (SOFLA) framework is introduced. The framework contains eight steps designed for the asynchronous and synchronous parts of the learning process. The next part of the paper describes the results of a questionnaire survey to determine how college students perceive the SOFLA framework in English language teaching. The main findings show that students positively rate the group work and homework parts of the framework. There was also a positive impact on practising new content in the synchronous part of the class and communication during the class. The paper enriches the empirical knowledge of the flipped classroom in the online environment and describes a framework that educators can immediately implement in their online language courses.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    ACC JOURNAL

  • ISSN

    1803-9782

  • e-ISSN

    2571-0613

  • Svazek periodika

    29

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    16-26

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus