Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Habitus, Body and Gesture in the Historical Image - Proposals for an expanded didactic iconography

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F21%3A43963546" target="_blank" >RIV/49777513:23420/21:43963546 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.amazon.co.uk/Aspekte-Impulse-Beispiele-Vermittlung-historischer/dp/396848004X" target="_blank" >https://www.amazon.co.uk/Aspekte-Impulse-Beispiele-Vermittlung-historischer/dp/396848004X</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Habitus, Körper und Geste im historischen Bild – Vorschläge zu einer erweiterten didaktischen Ikonografie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Grundlagen der Vermittlung historischer Kunst im Kunstunterricht. Auf der Basis der Habitus-Theorie von Pierre Bourdieu werden Vorschläge zu einem methodischen Konzept des „Habitus“ als erweiterte Interpretationsmethode mit spezifischem Fokus auf den Körper gemacht. Die Körpersprache, Gesten und Rituale stehen im Zentrum der Analyse einschlägiger Bildgenres.

  • Název v anglickém jazyce

    Habitus, Body and Gesture in the Historical Image - Proposals for an expanded didactic iconography

  • Popis výsledku anglicky

    Basics of teaching historical art in art lessons. Based on Pierre Bourdieu&apos;s theory of habitus, suggestions are made for a methodological concept of &quot;habitus&quot; as an extended method of interpretation with a specific focus on the body. Body language, gestures and rituals are at the centre of the analysis of relevant pictorial genres.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Aspekte - Impulse und Beispiele zur Vermittlung historischer Kunst

  • ISBN

    978-3-96848-004-6

  • Počet stran výsledku

    29

  • Strana od-do

    46-74

  • Počet stran knihy

    614

  • Název nakladatele

    Kopaed Verlag

  • Místo vydání

    München

  • Kód UT WoS kapitoly