Glosy 3 Distanční výuka v době pandemie Covidu 19 jako výzva pro hudební výchovu na vysoké a střední škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F21%3A43964344" target="_blank" >RIV/49777513:23420/21:43964344 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://issuu.com/ujep/docs/aura_musica_13_2021_web_18565812aaf5ec" target="_blank" >https://issuu.com/ujep/docs/aura_musica_13_2021_web_18565812aaf5ec</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Glosy 3 Distanční výuka v době pandemie Covidu 19 jako výzva pro hudební výchovu na vysoké a střední škole
Popis výsledku v původním jazyce
Autorky tohoto příspěvku sledují a komentují vývoj oboru Hudební výchova už řadu let, a to od samého počátku poslední reformy školství. Glosy 3 navazují na předchozí příspěvky Dr. Liškové tématem ryze aktuálním. Pohledem vysokoškolského a středoškolského učitele popisují a hodnotí situaci v hudebním oboru v době pandemie v průběhu uplynulého roku. Na základě vlastních zkušeností poukazují na to, jaké změny ve výuce konkrétních škol bylo nutné uskutečnit a jak se tyto změny mohou i nadále pozitivně promítnout do „běžné“ výuky. Dále se zabývají otázkami uplatněných metod a forem práce v distanční výuce i v ní prezentovaných témat.
Název v anglickém jazyce
Glossary 3 Distance learning during the Covid 19 pandemic as a challenge for music education in college and high school
Popis výsledku anglicky
The authors of this article follow and comment the development of the field of Music Education for many years, from the begin of the last education reform concretely. Glossary 3 builds on previous contributions by Dr. Lišková and is a purely current topic. From the point of view of university and high school teachers, the authors describe and evaluate the situation in the field of music during a pandemic in the past year. Based on their own experience, they point out what changes were made in the teaching of specific schools and how these changes can be projected into " ordinary" teaching positively in the future. They also deal with questions of the applications of the methods and of the forms of the work and presented topics in the distance learning.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
60401 - Arts, Art history
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů