Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

BLANK APPS, JEJICH VYUŽITÍ V PŘÍRODOVĚDNÝCH PŘEDMĚTECH A DOPAD NA ŽÁKY 2. STUPNĚ ZŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F22%3A43963596" target="_blank" >RIV/49777513:23420/22:43963596 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.jtie.upol.cz/pdfs/jti/2021/02/07.pdf" target="_blank" >https://www.jtie.upol.cz/pdfs/jti/2021/02/07.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2022.001" target="_blank" >10.5507/jtie.2022.001</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    BLANK APPS, JEJICH VYUŽITÍ V PŘÍRODOVĚDNÝCH PŘEDMĚTECH A DOPAD NA ŽÁKY 2. STUPNĚ ZŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Je zapojení online kvízových aplikací do výuky tak efektivní, jak se zdá? Používání blank apps se vposledních měsících velmi rozšířilo, mimo jiné z důvodu zavedení distanční výuky kvůli pandemii Co-Vid-19. Tyto aplikace, často zábavnou formou, umožňují žákům procvičit učivo pomocí kvízů či jiných interaktivních formátů a získat ke svým znalostem zpětnou vazbu. Aplikace mívají atraktivní vzhled, hravou formu a pro učitele i žáky jsou povětšinou velmi uživatelsky přívětivé. Jaký je jejich dopad na žáky? Pomohou jim urychlit fixaci učiva či zlepšit studijní výsledky? Jsou pro ně motivující, zvyšují zájem o předmět? Na tyto otázky hledáme odpověď v následující výzkumné studii pomocí analýzy odborných článků a dotazníkového šetření cíleného na žáky 2. stupně ZŠ.

  • Název v anglickém jazyce

    BLANK APPS, THEIR USAGE IN NATURAL HISTORY SUBJECTS AND THEIR EFFECT ON STUDENTS ON 2ND STAGE OF ELEMENTARY SCHOOLS

  • Popis výsledku anglicky

    Abstract: Are online quiz apps in education as effective as it might seem at a first glance? Using blanks apps has become very widespread lately, mostly because of the Co-Vid-19 pandemic and the need for distance learning. These apps make it possible for the children to exercise the curriculum with the help of quizzes and other interactive formats and to get immediate feedback. These applications usually have attractive looks, playful forms and are very user friendly, both for the teachers as well as for the students. But what is their real impact on pupils? Do they really help children to speed up the fixation of the curriculum or to improve their studying results? Do they increase children’s interests for the subject? We are looking for answers to these questions in the following research study with the help of analyzing expert articles and a questionnaire targeted to children on 2nd stage of elementary schools.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Technology and Information Education

  • ISSN

    1803-537X

  • e-ISSN

    1803-6805

  • Svazek periodika

    13

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    243-253

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus