Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Simulační inkubátor jako aktivizační metoda výuky hudebního managementu na pedagogické fakultě

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F22%3A43965833" target="_blank" >RIV/49777513:23420/22:43965833 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://vydavatelstvi.pedf.cuni.cz/index.php/2022/08/19/teorie-a-praxe-hudebni-vychovy-vii-sbornik-prispevku-z-konference/" target="_blank" >https://vydavatelstvi.pedf.cuni.cz/index.php/2022/08/19/teorie-a-praxe-hudebni-vychovy-vii-sbornik-prispevku-z-konference/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Simulační inkubátor jako aktivizační metoda výuky hudebního managementu na pedagogické fakultě

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek čtenáře seznámí s tím, jakým způsobem lze zapracovat ekonomicko-manažerský nástroj v podobě inkubátoru do výuky na pedagogické fakultě. Výzkum využití simulačního inkubátoru jako aktivizační metody výuky je zapojen do výuky předmětu Základy managementu v hudbě a navazujících předmětů Grantové projekty v oblasti kultury, které jsou vyučovány na Katedře hudební kultury Pedagogické fakulty v Plzni. Předměty mají připravit budoucí pedagogy na roli projektového manažera v oblasti kulturních a uměleckých projektů. Studenti si osvojují teoretické znalosti a pojmosloví, které pak v simulovaném prostoru – v refektáři jezuitské koleje v Klatovech, tedy v inkubátoru, pomocí realizace vlastního uměleckého projektu vyzkoušejí.

  • Název v anglickém jazyce

    Simulation incubator as an activization method of music management teaching at the faculty of pedagogy

  • Popis výsledku anglicky

    The paper aims to show the reader how to use an economic-manager instrument in the shape of an incubator in the teaching process at the faculty of pedadogy. The research of importance of using a simulation incubator as an activization teaching method is integrated in the subject Introduction to Management in Music and further subjects - Grant Projects in Culture (taught at the Department of Music at the Faculty of Pedagogy in Plzen. These subjects should prepare the students for the future role of a project manager in the sphere of culture and art projects. Students acquire theoretical knowledge and terminology which they can later try realizing their own project in a simulated incubator - the former Jesuit College Refectory in Klatovy. The method of teaching Introduction of Music Management stems from Graham Wallas&apos; theory and his art of thinking, which is methodology bases of research.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů