Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Modern technologies and their use in education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F22%3A43967225" target="_blank" >RIV/49777513:23420/22:43967225 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.ocean.upatras.gr/7c/files/7C-Proceedings-full.pdf" target="_blank" >https://www.ocean.upatras.gr/7c/files/7C-Proceedings-full.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Modern technologies and their use in education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Virtual reality and 3D technology can be considered very nice tools for the development of young students and their engagement in teaching. The article contains a brief summary of all subspecies of 3D technologies and always describes the way in which the technology can be used. At the same time, there is, among other things, a specific example of the use of both technologies. This only confirms that they can connect and use each other in parallel. This is also the main idea of the whole article. Realize that you can use tools you may already know for other purposes that may move your teaching or your students to their better future.

  • Název v anglickém jazyce

    Modern technologies and their use in education

  • Popis výsledku anglicky

    Virtual reality and 3D technology can be considered very nice tools for the development of young students and their engagement in teaching. The article contains a brief summary of all subspecies of 3D technologies and always describes the way in which the technology can be used. At the same time, there is, among other things, a specific example of the use of both technologies. This only confirms that they can connect and use each other in parallel. This is also the main idea of the whole article. Realize that you can use tools you may already know for other purposes that may move your teaching or your students to their better future.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    7o PANELLINIO SINEDRIO «ENTAXI KAI KHRISI TON TPE STIN EKPAIDITIKI DIADIKASIA»

  • ISBN

    978-618-83186-7-0

  • ISSN

    2529-0924

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    1261-1263

  • Název nakladatele

    University of Patras

  • Místo vydání

    Patras

  • Místo konání akce

    University of Patras, Greece

  • Datum konání akce

    16. 9. 2022

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku