Sociálně-pedagogické výzvy v ohrožených oblastech ústeckého kraje
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F22%3A43967717" target="_blank" >RIV/49777513:23420/22:43967717 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Sociálně-pedagogické výzvy v ohrožených oblastech ústeckého kraje
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je zaměřen na problematiku využití sociálně pedagogických postupů v ohrožených oblastech Ústeckého kraje. V textu jsou uvedeny základní údaje o sledovaném vyšším územně samosprávném celku: počet obyvatel, popis organizací z oblasti sociálních věcí, nezaměstnanost, charakteristika sociálně vyloučených lokalit. Sociálně pedagogická výzva je strukturována do následujících oblastí: dítě v rodině, dítě ve škole, dítě ve vrstevnických skupinách, dítě ve volnočasových aktivitách. V příspěvku jsou navrženy konkrétní možnosti pro zlepšení nepříznivé situace u dětí, které pocházejí z ohrožených oblastí kraje.
Název v anglickém jazyce
Social-pedagogical challenges in endangered areas of the usti region
Popis výsledku anglicky
The paper is focused on the problematics of the use of socio-pedagogical procedures in endangered areas of the observed region. The text contains basic data on the monitored area: population, social organization, unemployment, excluded location. Social pedagogical procedures are focused on the following areas: child in the family, child at school, child in social groups, child in leisure activities. Pedagogical and social procedures are proposed in the paper.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů