Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sociálně-pedagogické výzvy v ohrožených oblastech ústeckého kraje

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F22%3A43967717" target="_blank" >RIV/49777513:23420/22:43967717 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sociálně-pedagogické výzvy v ohrožených oblastech ústeckého kraje

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na problematiku využití sociálně pedagogických postupů v ohrožených oblastech Ústeckého kraje. V textu jsou uvedeny základní údaje o sledovaném vyšším územně samosprávném celku: počet obyvatel, popis organizací z oblasti sociálních věcí, nezaměstnanost, charakteristika sociálně vyloučených lokalit. Sociálně pedagogická výzva je strukturována do následujících oblastí: dítě v rodině, dítě ve škole, dítě ve vrstevnických skupinách, dítě ve volnočasových aktivitách. V příspěvku jsou navrženy konkrétní možnosti pro zlepšení nepříznivé situace u dětí, které pocházejí z ohrožených oblastí kraje.

  • Název v anglickém jazyce

    Social-pedagogical challenges in endangered areas of the usti region

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is focused on the problematics of the use of socio-pedagogical procedures in endangered areas of the observed region. The text contains basic data on the monitored area: population, social organization, unemployment, excluded location. Social pedagogical procedures are focused on the following areas: child in the family, child at school, child in social groups, child in leisure activities. Pedagogical and social procedures are proposed in the paper.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů