Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pedagogical Situation Analysis and Pedagogical Problem Formulation

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F10%3AA1100YHV" target="_blank" >RIV/61988987:17450/10:A1100YHV - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pedagogical Situation Analysis and Pedagogical Problem Formulation

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Analýza je výchozím procesem učitele před edukací dítěte ve věku před nástupem do povinného vzdělávání. Podle učitelova zaměření je zacílená na platné legislativní dokumenty; aktuální společenskou, politickou a ekonomickou situaci; objekt mateřské školy(dále také MŠ) a materiální prostředí v něm; geografické prostředí, v němž k pedagogické situaci dochází; širší pedagogický kontext; činitelé pedagogické situace a vztahy mezi nimi, popř. další potřebné oblasti. Nejdůležitější je analyzování těch veličin, které se dotýkají dítěte. Na základě analýzy rozpoznáváme problém. Během analýzy nebo bezprostředně po ní následuje identifikace problému, označení jeho jádra a jeho formulace.

  • Název v anglickém jazyce

    Pedagogical Situation Analysis and Pedagogical Problem Formulation

  • Popis výsledku anglicky

    Analysis is the teacher's initial process before educating a child of pre-school age. According to the teacher's specialisation, it is focused on valid legislative documents; current social, political and economic situations; nursery school building andits physical environment; geographic environment of the pedagogical situation; broader pedagogical context; actors of the pedagogical situation and relationships among them and perhaps other necessary areas. The most important part is analysing those factors that affect the child. We recognise a problem on the basis of an analysis. During the analysis or immediately afterwards, the problem is identified, its core is determined and it is formulated.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Edukacja elementarna - wyzwania, konteksty, dylematy

  • ISBN

    978-83-7455-136-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Wydawnictwo im. Stanisława Podobińskiego

  • Místo vydání

    Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie

  • Místo konání akce

    Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie

  • Datum konání akce

    29. 9. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku