Pedagogical Situation Analysis and Pedagogical Problem Formulation
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F10%3AA1100YHV" target="_blank" >RIV/61988987:17450/10:A1100YHV - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pedagogical Situation Analysis and Pedagogical Problem Formulation
Popis výsledku v původním jazyce
Analýza je výchozím procesem učitele před edukací dítěte ve věku před nástupem do povinného vzdělávání. Podle učitelova zaměření je zacílená na platné legislativní dokumenty; aktuální společenskou, politickou a ekonomickou situaci; objekt mateřské školy(dále také MŠ) a materiální prostředí v něm; geografické prostředí, v němž k pedagogické situaci dochází; širší pedagogický kontext; činitelé pedagogické situace a vztahy mezi nimi, popř. další potřebné oblasti. Nejdůležitější je analyzování těch veličin, které se dotýkají dítěte. Na základě analýzy rozpoznáváme problém. Během analýzy nebo bezprostředně po ní následuje identifikace problému, označení jeho jádra a jeho formulace.
Název v anglickém jazyce
Pedagogical Situation Analysis and Pedagogical Problem Formulation
Popis výsledku anglicky
Analysis is the teacher's initial process before educating a child of pre-school age. According to the teacher's specialisation, it is focused on valid legislative documents; current social, political and economic situations; nursery school building andits physical environment; geographic environment of the pedagogical situation; broader pedagogical context; actors of the pedagogical situation and relationships among them and perhaps other necessary areas. The most important part is analysing those factors that affect the child. We recognise a problem on the basis of an analysis. During the analysis or immediately afterwards, the problem is identified, its core is determined and it is formulated.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Edukacja elementarna - wyzwania, konteksty, dylematy
ISBN
978-83-7455-136-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
—
Název nakladatele
Wydawnictwo im. Stanisława Podobińskiego
Místo vydání
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
Místo konání akce
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
Datum konání akce
29. 9. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—