Individualizace v předškolní edukaci a metoda projektování
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F07%3AA0800PQ5" target="_blank" >RIV/61988987:17450/07:A0800PQ5 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
polština
Název v původním jazyce
Indywidualizacja w edukacji przedszkolnej a metoda projektow
Popis výsledku v původním jazyce
Realizacja Ramowego programu nauczania w przedszkolach przewiduje współpracę pedagogiczną z dzieckiem, która przebiega w ramach modelu osobowościowo orientowanego. Jeśli nauczycielka diagnostykuje problem pedagogiczny w niektórej dziedzinie rozwoju dziecka, wtedy odpowiednio ukierunkowanym projektem pedagogicznym stara się go rozwiązać. Ramowy program edukacyjny stwarza w tym celu odpowiednie warunki. Przyczynek wymienia przykład.
Název v anglickém jazyce
Pedagogical problem in pedagogical project in teaching for nursery schools
Popis výsledku anglicky
A realization of a framework educational programme in nursery schools expects pedagogical cooperation with a child which takes a place in terms of personality oriented model. If a teacher diagnoses pedagogical problem in some area of development of childthen she tries of its solution by suitable specialized pedagogical project. Framework educational programme forms suitable conditions for it. A paper presents a example.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Edukacja elementarna w teorii i praktyce
ISSN
1896-2327
e-ISSN
—
Svazek periodika
3
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
PL - Polská republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
32-36
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—