Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hra jako prostředek pedagogické diagnostiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33152486" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33152486 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hra jako prostředek pedagogické diagnostiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek pojednává o hře, jako prostředku pedagogické diagnostiky v běžné mateřské škole. V úvodu je věnována pozornost obecné charakteristice hry, historickému kontextu hry a současnému pojetí hrových aktivit v kurikulárním dokumentu, Rámcovém vzdělávacímprogramu pro předškolní vzdělávání. Dále se článek zaměřuje na charakteristiku hry, jako prostředku pedagogické diagnostiky a v závěru seznamuje s výsledky provedeného dotazníkového šetření k dané problematice

  • Název v anglickém jazyce

    Play, as a means of pedagogical assessment in kindergarten

  • Popis výsledku anglicky

    The article discusses about the play, as a means of pedagogical assessment in ordinary kindergarten. The introduction is given to the general characteristics of the playing, the historical context of the playing and the current concept playing activitiesin the curriculum, the Framework Educational Programme for Pre-School Education. Furthermore, the article focuses on the characteristics of the play, as a means of pedagogical assessment and at the end presents the results of the questionnaire survey onthe issue.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Magister

  • ISSN

    1805-7152

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2014

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    23-33

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus