Řešení rozpoznaných pedagogických problémů praxe jako součást přípravného vzdělávání učitelek MŠ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F09%3AA1000VOJ" target="_blank" >RIV/61988987:17450/09:A1000VOJ - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Řešení rozpoznaných pedagogických problémů praxe jako součást přípravného vzdělávání učitelek MŠ
Popis výsledku v původním jazyce
Profesní vědění budujeme jako syntetické teoretické znalosti na základě pedagogických zkušeností. Studující zažili na pedagogické praxi denně mnoho problémových situací, které se dotýkají přímo osobnosti dítěte, jeho vzdělávání, projevů jeho jednání a chování. Příspěvek nastiňuje rozpoznání pedagogického problému v průběhu pedagogické praxe studujících oboru Učitelství pro MŠ. Studující pedagogický problém formulují a vymezují. Přípravné vzdělávání studující tak připravuje v souladu se současným programovým dokumentem a jeho uvedením do praxe mateřských škol.
Název v anglickém jazyce
Solution of recognized pedagogical problems of practice as part of preparatory education teacher of nursery schools
Popis výsledku anglicky
Professional knowledge build as synthetic theoretical knowledge on the basis of pedagogical experiences. Students experienced many problem situations at practice every day, which cover directly child's personality, his education, expressions of his action and behaviour. Paper outlines recognition of pedagogical problem during pedagogical practice of students field of study Teaching for pre-primary schools. Students formulate and determine pedagogical problem. Preparatory education prepares students in compliance with present programme document and its introduction to practice of nursery school.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Príprava učiteľov v procese školských reforiem
ISBN
978-80-555-0014-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Prešovská univerzita v Prešove
Místo vydání
Prešov Slovensko
Místo konání akce
Prešovská univerzita v Prešove Slovensko
Datum konání akce
16. 9. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—