Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Řešení rozpoznaných pedagogických problémů praxe jako součást přípravného vzdělávání učitelek MŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F09%3AA1000VOJ" target="_blank" >RIV/61988987:17450/09:A1000VOJ - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Řešení rozpoznaných pedagogických problémů praxe jako součást přípravného vzdělávání učitelek MŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Profesní vědění budujeme jako syntetické teoretické znalosti na základě pedagogických zkušeností. Studující zažili na pedagogické praxi denně mnoho problémových situací, které se dotýkají přímo osobnosti dítěte, jeho vzdělávání, projevů jeho jednání a chování. Příspěvek nastiňuje rozpoznání pedagogického problému v průběhu pedagogické praxe studujících oboru Učitelství pro MŠ. Studující pedagogický problém formulují a vymezují. Přípravné vzdělávání studující tak připravuje v souladu se současným programovým dokumentem a jeho uvedením do praxe mateřských škol.

  • Název v anglickém jazyce

    Solution of recognized pedagogical problems of practice as part of preparatory education teacher of nursery schools

  • Popis výsledku anglicky

    Professional knowledge build as synthetic theoretical knowledge on the basis of pedagogical experiences. Students experienced many problem situations at practice every day, which cover directly child's personality, his education, expressions of his action and behaviour. Paper outlines recognition of pedagogical problem during pedagogical practice of students field of study Teaching for pre-primary schools. Students formulate and determine pedagogical problem. Preparatory education prepares students in compliance with present programme document and its introduction to practice of nursery school.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Príprava učiteľov v procese školských reforiem

  • ISBN

    978-80-555-0014-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Prešovská univerzita v Prešove

  • Místo vydání

    Prešov Slovensko

  • Místo konání akce

    Prešovská univerzita v Prešove Slovensko

  • Datum konání akce

    16. 9. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku