Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Application of the Methodology of Communication Skills Training for Employees of Hotel Companies, Based on Immersion into the Virtual World

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F22%3A43968366" target="_blank" >RIV/49777513:23420/22:43968366 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://drive.google.com/file/d/1PEn0RV5vSP2xKktXOj3z0_4DsHYeaLGH/view" target="_blank" >https://drive.google.com/file/d/1PEn0RV5vSP2xKktXOj3z0_4DsHYeaLGH/view</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Application of the Methodology of Communication Skills Training for Employees of Hotel Companies, Based on Immersion into the Virtual World

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper describes a research study of communication skills training for future hotel workers in an immersive environment. The research team developed a model of the hotel reception in a virtual environment, and proposed a methodology for three-phase training. The research involved 56 testers who provided detailed feedback. To improve the communication skills of the participants, it is necessary to repeat the simulations and analyze the individual aspects of the communication in depth.

  • Název v anglickém jazyce

    Application of the Methodology of Communication Skills Training for Employees of Hotel Companies, Based on Immersion into the Virtual World

  • Popis výsledku anglicky

    This paper describes a research study of communication skills training for future hotel workers in an immersive environment. The research team developed a model of the hotel reception in a virtual environment, and proposed a methodology for three-phase training. The research involved 56 testers who provided detailed feedback. To improve the communication skills of the participants, it is necessary to repeat the simulations and analyze the individual aspects of the communication in depth.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TL04000153" target="_blank" >TL04000153: Aplikace nástrojů virtuální reality do tréninku komunikačních dovedností pracovníků hotelů za účelem zmírňování obav a rizik spojených s šířením onemocnění COVID-19</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    International Journal of Smart Education and Urban Society

  • ISSN

    2571-0389

  • e-ISSN

    2571-0389

  • Svazek periodika

    18

  • Číslo periodika v rámci svazku

    36

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    18-28

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus