Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Projektové praktikum v přípravě vyučujících prvního a druhého stupně základní školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F23%3A43970805" target="_blank" >RIV/49777513:23420/23:43970805 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2024/01/Itev_2_2023.pdf" target="_blank" >http://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2024/01/Itev_2_2023.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Projektové praktikum v přípravě vyučujících prvního a druhého stupně základní školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zaměřuje na využití metody projektové výuky při přípravě budoucích učitelů na katedře matematiky, fyziky a technické výchovy fakulty pedagogické Západočeské univerzity v Plzni. Studenti se při zpracovávání skupinového absolventského portfolia touto metodou učí, jak navrhovat vlastní pracovní listy pro řízenou samostatnou činnost svých žáků. V podstatě se tak nejprve sami učí pracovat stejným způsobem, jakým budou své žáky vyučovat a zažívají podobné situace jako jejich budoucí žáci. Cílem je vést studující k větší samostatnosti a přijetí zodpovědnosti za své vzdělávání, aby i oni mohli k tomuto vést svoje žáky.

  • Název v anglickém jazyce

    Project practice in teacher training for upper secondary schools

  • Popis výsledku anglicky

    The article is concerned with the use of the project practice in teacher training for lower and upper secondary schools in the department of mathematics, physics and technical education in the faculty of education at the University of Plzen. The students learn how to design worksheets with scientific experiments for pupils by first exploring the phenomena by themselves in group projects and thus take a similar role as their future pupils rather then only memorizing theoretical definitions and solving advanced calculus. The goal of this approach is to improve their self-reliance so that they can help their pupils to also develop this important set of skills.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Inovace a technologie ve vzdělávání

  • ISSN

    2571-2519

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    Neuveden

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    32-36

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus