Jak se člověk stane čtenářem
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F24%3A43973911" target="_blank" >RIV/49777513:23420/24:43973911 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/tf-prod-knihovna/data/folders/47y68610r1/execejk6pi/gqh3yel23c/kk03_www.pdf" target="_blank" >https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/tf-prod-knihovna/data/folders/47y68610r1/execejk6pi/gqh3yel23c/kk03_www.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jak se člověk stane čtenářem
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola představuje čtenářské strategie, které vedou k rozvoji porozumění textu a je dobré je využívat již u nečtenářů pro snadnější vstup do vzdělávacího procesu. Zároveň předkládá náměty, jak mohou knihovny podporovat kantory při práci s knihou, příběhem, textem.
Název v anglickém jazyce
How to become a reader
Popis výsledku anglicky
The chapter presents reading strategies that lead to the development of understanding of the text and it is good to use them even with non-readers for an easier entry into the educational process. At the same time, he presents ideas on how libraries can support cantors when working with books, stories, and texts.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
R - Projekt Ramcoveho programu EK
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů