Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využívání ICT v cestovním ruchu ve vybraných regionech

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F07%3A00000017" target="_blank" >RIV/49777513:23510/07:00000017 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využívání ICT v cestovním ruchu ve vybraných regionech

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autor v článku popisuje využívání informačních a komunikačních technologií v cestovním ruchu ve vybraných regionech České republiky. Těžištěm článku je srovnání "oficiálních" online regionálních informačních, případně rezervačních systémů v krajích Českérepubliky. Článek vychází z průzkumu oficiálních internetových prezentací českých krajů v oblasti informací pro turisty. Autor se snaží odpovědět na otázku, jestli na rychlý rozvoj nových komunikačních kanálů vybrané české destinace dokážou reagovat, ajaké online informace zprostředkovávají (potencionálním) turistům, resp. návštěvníkům. Součas

  • Název v anglickém jazyce

    The Use of ICT for Tourism Purposes in Selected Regions

  • Popis výsledku anglicky

    Author describes the use of information and communication technology for tourism purposes in selected Czech regions. The main focus is gained to comparison between "official" online regional information, eventually reservation systems in the regions in the Czech Republic. The paper is based on an evaluation of official internet web pages of Czech administrative regions in the area of tourist information. Author tries to answer the question, whether selected Czech destination are able to react to the fast development of new communication chains, and which information for the (potential) tourists, event. visitors are communicated online. ...

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nové trendy - nové nápady 2007

  • ISBN

    978-80-903914-2-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    462-474

  • Název nakladatele

    Soukromá vysoká škola ekonomická

  • Místo vydání

    Znojmo

  • Místo konání akce

    Znojmo

  • Datum konání akce

    1. 1. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku