Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Automatické generování testů V LMS Moodle

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F08%3A00500388" target="_blank" >RIV/49777513:23510/08:00500388 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Automatické generování testů V LMS Moodle

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek ukazuje jeden ze způsobu generování unikátních testů s numerickými otázkami a cloze úlohami LMS Moodle. Vstupem do procesu generování je zadání úlohy se vstupními hodnotami jako parametr. Výstupem je soubor s otázkami ve formátu vhodným pro import do LMS Moodle V příspěvku je ukázána také práce s otázkami typu cloze, které umožňují více otázek a odpovědí v jednom zadání. Důležitým je návrh XML struktury obecné úlohy typu cloze. V případě XML formátu je jednak možné importovat více parametrů vlastní úlohy do systému Moodle a jednak generovat z daného souboru otázek pomocí XSTL a příslušného stylu do formátu např. LaTeX vhodného pro vytvoření otázek v PDF ve verzi pro učitele (s odpověďmi) i pro studenty (bez odpovědí) ale i s možností vyplňovat přímo do PDF dokumentu popř. do formátu HTML vhodného pro zobrazování na webu.

  • Název v anglickém jazyce

    AUTOMATIC QUIZ GENERATOR IN LMS MOODLE

  • Popis výsledku anglicky

    This paper shows one example of the generation of unique tests containing numeric questions and cloze questions in LMS Moodle. Procedure inputs can be either the task with parameter as an input values or the problem solving function or xml template. Filewith questions in format appropriate for input into LMS Moodle is the output. In the paper is described also the procedure of cloze questions generation. The cloze question enables to use more than one question and answer in the single task. We proposethe cloze question XML structure. In XML format there are possible both import more task parameters into Moodle system and regeneration of the set of tasks by XSTL and appropriate style into format of e.g. LaTeX which fits for creation of questions in PDF. This format is suitable for creation of both the teacher's version (with answers) and the student's version (without answers) and it even supports test filling directly in PDF document or HTML format suitable for web presentation.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JC - Počítačový hardware a software

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Dištančné vzdelávanie v aplikovanej informatike

  • ISBN

    978-80-8094-317-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Konštantína Filozofa

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

    Nitra

  • Datum konání akce

    29. 5. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku