Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Problematika vytváření testů v LMS Moodle

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F11%3A%231000610" target="_blank" >RIV/71226401:_____/11:#1000610 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Problematika vytváření testů v LMS Moodle

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V LMS Moodle je možné vkládat do testů řadu typů otázek. Jedná se o úlohu výběrem odpovědí, krátkou tvořenou odpověď, numerickou úlohu, pravda/nepravda, přiřazování, doplňovací úlohu (cloze), vypočítávanou úlohu a tvořenou odpověď. Vkládání jednotlivýchotázek do Moodle je pracné, proto je vhodné si otázky předem připravit v textovém editoru a následně je importovat do LMS Moodle. Jedna z možností je použití MS Excel, ve kterém je pomocí maker přetransformován zdrojový text otázek do XML formátu a dáleje ho možné importovat do LMS Moodle. Další možností je použít programy na transformaci z internetové adresy http://moodle.site5.com/questions/new. Tato aplikace generuje pouze jeden typ testu, a proto byla na naší škole vytvořena aplikace, která generuje více druhů otázek a importuje do LMS Moodle.

  • Název v anglickém jazyce

    The issue of creating tests in Moodle

  • Popis výsledku anglicky

    The LMS Moodle can be inserted into the test many types of questions. It is the role of multiple choice, short answer, numeric part, true / false, matching, make-up job (cloze) Calculated questions, and composed answer. Inserting individual questions toMoodle is laborious, it is appropriate questions prepared in advance in a text editor and then import them into Moodle. One possibility is the use of MS Excel, which is transformed using macros source text issues into XML format and it can be imported into Moodle. Another option is to use programs to transform from an Internet address http://moodle.site5.com/questions/new. This application generates only one type of test, and therefore was at our school created an application that generates multiple types of questions and imported into the LMS Moodle.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    SCO 2011

  • ISBN

    978-80-210-5528-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    139-145

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku