Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Konvertor testů pro LMS Moodle

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F13%3A%231004363" target="_blank" >RIV/71226401:_____/13:#1004363 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Konvertor testů pro LMS Moodle

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Na vysoké škole polytechnické v Jihlavě se již 4 roky používá ve výuce LMS (Learning Management System) Moodle. Kromě zveřejňování přednášek, úkolů pro cvičení, vzorových úloh a dalších informací se ve velké míře tento systém využívá pro testování. Vkládání jednotlivých otázek do banky úloh v LMS Moodle je příliš pracné a je nutné kromě zadání textu otázek a odpovědí zaškrtávat celou řadu parametrů, jako je penalizace nebo správné odpovědi. Když k tomu ještě bereme v úvahu někdy pomalejší odezvy serverua databáze, může být vkládání několika desítek otázek časově náročné. Také práce v celém systému banky úloh může být pro řadu uživatelů nepřehledná. Nevýhodou tohoto způsobu zadávání je i nutnost být připojen online pomocí Internetu k LMS Moodle. Zmíněné nevýhody odstraňuje generátor XML testů pro e-learningový systém Moodle, který byl naprogramován na Vysoké škole polytechnické v Jihlavě v rámci bakalářské práce. Generátor umí převádět z textové podoby otázky typu: výběr z více odp

  • Název v anglickém jazyce

    Converter test for Moodle

  • Popis výsledku anglicky

    In College of Polytechnics Jihlava, has been used for four years in teaching LMS (Learning Management System) Moodle. In addition to the publication of lectures, assignments for the exercises, homework and other information to a large extent, this systemis used for testing. Inserting individual questions to the bank problems in LMS Moodle is too laborious and in addition to the text entry questions and answers to tick a number of parameters such as penalty or correct answers. When they do not take intoaccount the sometimes slower server response time and the database can be inserting dozens of time-consuming issues. Also at work throughout the bank system tasks can be confusing for many users. The disadvantage of this input method is the need to be connected online via the Internet to LMS Moodle.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Informatika XXVI/2013

  • ISBN

    978-80-7375-834-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    77-79

  • Název nakladatele

    Mendlova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku