Konvertor testů pro LMS Moodle
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F13%3A%231004363" target="_blank" >RIV/71226401:_____/13:#1004363 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Konvertor testů pro LMS Moodle
Popis výsledku v původním jazyce
Na vysoké škole polytechnické v Jihlavě se již 4 roky používá ve výuce LMS (Learning Management System) Moodle. Kromě zveřejňování přednášek, úkolů pro cvičení, vzorových úloh a dalších informací se ve velké míře tento systém využívá pro testování. Vkládání jednotlivých otázek do banky úloh v LMS Moodle je příliš pracné a je nutné kromě zadání textu otázek a odpovědí zaškrtávat celou řadu parametrů, jako je penalizace nebo správné odpovědi. Když k tomu ještě bereme v úvahu někdy pomalejší odezvy serverua databáze, může být vkládání několika desítek otázek časově náročné. Také práce v celém systému banky úloh může být pro řadu uživatelů nepřehledná. Nevýhodou tohoto způsobu zadávání je i nutnost být připojen online pomocí Internetu k LMS Moodle. Zmíněné nevýhody odstraňuje generátor XML testů pro e-learningový systém Moodle, který byl naprogramován na Vysoké škole polytechnické v Jihlavě v rámci bakalářské práce. Generátor umí převádět z textové podoby otázky typu: výběr z více odp
Název v anglickém jazyce
Converter test for Moodle
Popis výsledku anglicky
In College of Polytechnics Jihlava, has been used for four years in teaching LMS (Learning Management System) Moodle. In addition to the publication of lectures, assignments for the exercises, homework and other information to a large extent, this systemis used for testing. Inserting individual questions to the bank problems in LMS Moodle is too laborious and in addition to the text entry questions and answers to tick a number of parameters such as penalty or correct answers. When they do not take intoaccount the sometimes slower server response time and the database can be inserting dozens of time-consuming issues. Also at work throughout the bank system tasks can be confusing for many users. The disadvantage of this input method is the need to be connected online via the Internet to LMS Moodle.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Informatika XXVI/2013
ISBN
978-80-7375-834-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
77-79
Název nakladatele
Mendlova univerzita v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—