Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Ludic exercices in the courses of business French

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F09%3A00503649" target="_blank" >RIV/49777513:23510/09:00503649 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    francouzština

  • Název v původním jazyce

    Les exercices ludiques dans le cours du français des affaires

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Les activités ludiques introduites dans le cours du français des affaires en forme de jeu pratiqué en équipe permettent aux étudiants d´utiliser leur créativité, de résoudre des probl?mes en petits groupes et de rendre l´apprentissage amusant. Ces activités développent les compétences nécessaires pour les futurs manageurs ce qui est notre objectif. Dans les exercices proposés, nous travaillons avec les messages codés, les chiffres, les symboles mathématiques, les charades, les mots illustrés et les images. Le niveau de langue recommandé pour les activités ludiques présentées dans notre contribution correspond aux niveax A2 ou B1 du Cadre européen commun de référence pour les langues (CECRL).

  • Název v anglickém jazyce

    Ludic exercices in the courses of business French

  • Popis výsledku anglicky

    Ludic activities integrated in the courses of business French in form of playing games are realized in small teams and permit to the students to utilize their creativity, solve problems in small groups and make the lessons more entertaining. These activities develop the competencies necessary for future managers. In the proposed exercises we work with coded messages, numbers, mathematic symbols, charades and words in form of images. The level of knowledge recommended for these activities is A2 or B1 ofthe Common European framework of reference for languages.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Lingvistické, lingvodidaktické a literární reflexe pro nové milénium

  • ISBN

    978-80-7043-886-2

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    388

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Kód UT WoS kapitoly