Komunikace vzdělávacích organizací s veřejností na internetu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F10%3A00503710" target="_blank" >RIV/49777513:23510/10:00503710 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komunikace vzdělávacích organizací s veřejností na internetu
Popis výsledku v původním jazyce
Předložená publikace je zaměřena na komunikaci na internetu se speciálním zaměřením na oblast vzdělávání a non-profit organizace. Internet jako síť sítí, hypermédium nebo komunikační kanál nemůže být ignorován v komunikaci organizací s veřejností a musíbýt nezbytnou součástí marketingové komunikace a marketingové strategie organizací. Publikace v první části přináší základní teoretický výklad aplikace marketingu na internetu pro obor andragogika tak, aby současné poznatky z marketingu na internetu mohly být použity zejména pro zkvalitnění prezentace vzdělávacích organizací na internetu. Teorie prezentace organizace na internetu a její optimalizace pro vyhledávače je doplněna příklady a náměty pro praxi. V druhé části publikace najdeme výzkum prezentací gymnázií ze dvou krajů České republiky. Výzkum aplikovaně využívá kritérií soutěže WebTop 100 a porovnává výstupy s výzkumy Mareše a Lukase (2007) z ČR a Hrúzikové (in Obdržálek a Polák, 2008) ze Slovenska, které byly též zaměřené na pr
Název v anglickém jazyce
Educational organizations and communication via Internet
Popis výsledku anglicky
The presented publication aims at communication on the Internet, with special emphasis on educational and non-profit organizations. The Internet as a network of networks, a hypermedium or a communication channel cannot be ignored in communication with the public and must be seen as an integral part of marketing communication and marketing strategies of organizations. In the first part the publication brings a basic theoretical explanation of how marketing can be applied on the Internet in the field of andragogics in such a way that the current knowledge concerning the Internet marketing can be used mainly for improving the Internet presentation of educational organizations. The theory is completed with examples and suggestions that can be applied in practice. The second part of the publication brings a research study on the presentation of grammar schools from two regions of the Czech Republic. The research uses the criteria of the competition called WebTop 100 and it compares its outp
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-87306-07-9
Počet stran knihy
116
Název nakladatele
Educa Service ve spolupráci s Českou andragogikou společnost
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—