Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komunikace vzdělávacích organizací s veřejností na internetu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F10%3A00503710" target="_blank" >RIV/49777513:23510/10:00503710 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komunikace vzdělávacích organizací s veřejností na internetu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předložená publikace je zaměřena na komunikaci na internetu se speciálním zaměřením na oblast vzdělávání a non-profit organizace. Internet jako síť sítí, hypermédium nebo komunikační kanál nemůže být ignorován v komunikaci organizací s veřejností a musíbýt nezbytnou součástí marketingové komunikace a marketingové strategie organizací. Publikace v první části přináší základní teoretický výklad aplikace marketingu na internetu pro obor andragogika tak, aby současné poznatky z marketingu na internetu mohly být použity zejména pro zkvalitnění prezentace vzdělávacích organizací na internetu. Teorie prezentace organizace na internetu a její optimalizace pro vyhledávače je doplněna příklady a náměty pro praxi. V druhé části publikace najdeme výzkum prezentací gymnázií ze dvou krajů České republiky. Výzkum aplikovaně využívá kritérií soutěže WebTop 100 a porovnává výstupy s výzkumy Mareše a Lukase (2007) z ČR a Hrúzikové (in Obdržálek a Polák, 2008) ze Slovenska, které byly též zaměřené na pr

  • Název v anglickém jazyce

    Educational organizations and communication via Internet

  • Popis výsledku anglicky

    The presented publication aims at communication on the Internet, with special emphasis on educational and non-profit organizations. The Internet as a network of networks, a hypermedium or a communication channel cannot be ignored in communication with the public and must be seen as an integral part of marketing communication and marketing strategies of organizations. In the first part the publication brings a basic theoretical explanation of how marketing can be applied on the Internet in the field of andragogics in such a way that the current knowledge concerning the Internet marketing can be used mainly for improving the Internet presentation of educational organizations. The theory is completed with examples and suggestions that can be applied in practice. The second part of the publication brings a research study on the presentation of grammar schools from two regions of the Czech Republic. The research uses the criteria of the competition called WebTop 100 and it compares its outp

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-87306-07-9

  • Počet stran knihy

    116

  • Název nakladatele

    Educa Service ve spolupráci s Českou andragogikou společnost

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy