Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Význam internetové prezentace a její úrovně pro neziskové organizace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F11%3A43897059" target="_blank" >RIV/49777513:23510/11:43897059 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Význam internetové prezentace a její úrovně pro neziskové organizace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Marketing je důležitým pojmem nikoli pouze v ziskovém sektoru, ale i v neziskové sféře. Firmy mezi sebou soutěží o zákazníky, neziskové organizace například o donátory finančních prostředků. Velmi důležitým prvkem komunikačního mixu neziskových organizací jsou jejich internetové stránky. Online percepce společnosti může být dokonce důležitější než to, jak lidé vnímají organizaci na základě poznatků získaných offline. Příspěvek se zaměřuje na hodnocení kvalitativní úrovně internetových stránek vzorku neziskových organizací a poukazuje na některé jejich přednosti i nedostatky.

  • Název v anglickém jazyce

    The importance of an internet presentation and its quality for non-profit organizations

  • Popis výsledku anglicky

    Marketing is a significant term used both in for- and non-profit sectors. Companies compete to acquire customers; on the other hand, non-profit organizations compete to acquire potential donors. Internet presentations represent the important part of non-profit organization communication mix. Online perception of an organization may be even more important than the one based on offline acquired knowledge. This contribution focuses on NGO internet sites evaluation and describes some of their strong and weak attributes.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Hradecké ekonomické dny 2011, sborník recenzovaných příspěvků

  • ISBN

    978-80-7435-100-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    243-247

  • Název nakladatele

    UHK

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    1. 2. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku