Význam internetové prezentace a její úrovně pro neziskové organizace
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F11%3A43897059" target="_blank" >RIV/49777513:23510/11:43897059 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Význam internetové prezentace a její úrovně pro neziskové organizace
Popis výsledku v původním jazyce
Marketing je důležitým pojmem nikoli pouze v ziskovém sektoru, ale i v neziskové sféře. Firmy mezi sebou soutěží o zákazníky, neziskové organizace například o donátory finančních prostředků. Velmi důležitým prvkem komunikačního mixu neziskových organizací jsou jejich internetové stránky. Online percepce společnosti může být dokonce důležitější než to, jak lidé vnímají organizaci na základě poznatků získaných offline. Příspěvek se zaměřuje na hodnocení kvalitativní úrovně internetových stránek vzorku neziskových organizací a poukazuje na některé jejich přednosti i nedostatky.
Název v anglickém jazyce
The importance of an internet presentation and its quality for non-profit organizations
Popis výsledku anglicky
Marketing is a significant term used both in for- and non-profit sectors. Companies compete to acquire customers; on the other hand, non-profit organizations compete to acquire potential donors. Internet presentations represent the important part of non-profit organization communication mix. Online perception of an organization may be even more important than the one based on offline acquired knowledge. This contribution focuses on NGO internet sites evaluation and describes some of their strong and weak attributes.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Hradecké ekonomické dny 2011, sborník recenzovaných příspěvků
ISBN
978-80-7435-100-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
243-247
Název nakladatele
UHK
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
1. 2. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—