Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Internetový marketing v neziskové organizaci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F12%3A50001201" target="_blank" >RIV/62690094:18450/12:50001201 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Internetový marketing v neziskové organizaci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Internetový marketing se dnes turbulentně vyvíjí a zahrnuje všechny sektory, včetně neziskového. Pro řadu nonprofitních subjektů představuje internet důležitou možnost vybudovat povědomí o organizaci a realizovat fundraisingové aktivity. Předložená studie vymezuje konkrétní internetové marketingové nástroje používané v neziskové oblasti. Lze předpokládat, že v budoucnu se bude efektivita různých marketingových nástrojů jako SEO, PPC kampaně nebo online dárcovství díky technologickému vývoji a zvyšujícíse konkurenci postupně snižovat. Úspěch organizace bude pravděpodobně spíše závislý na schopnosti organizace systematicky a dlouhodobě komunikovat prostřednictvím sociálních médií.

  • Název v anglickém jazyce

    Internet Marketing in Nonprofit Organization

  • Popis výsledku anglicky

    Internet marketing is turbulently developing area today, including the non profit sector. For many nonprofits the Internet represents an important opportunity to build awareness of the organizations as well as to conduct fundraising activities. The presented study points out to the specific Internet marketing tools in the non profit sector. In the future, we can assume that the effects of different marketing tools like SEO, PPC or online donations due to technological progress will gradually diminish. The success of the organization will likely be more dependent on the ability of the organization to maintain systematic and long-term communication through social media.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Trendy v podnikání

  • ISSN

    1805-0603

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1/2012

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    33-40

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus