Internetový marketing v neziskové organizaci
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F12%3A50001201" target="_blank" >RIV/62690094:18450/12:50001201 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Internetový marketing v neziskové organizaci
Popis výsledku v původním jazyce
Internetový marketing se dnes turbulentně vyvíjí a zahrnuje všechny sektory, včetně neziskového. Pro řadu nonprofitních subjektů představuje internet důležitou možnost vybudovat povědomí o organizaci a realizovat fundraisingové aktivity. Předložená studie vymezuje konkrétní internetové marketingové nástroje používané v neziskové oblasti. Lze předpokládat, že v budoucnu se bude efektivita různých marketingových nástrojů jako SEO, PPC kampaně nebo online dárcovství díky technologickému vývoji a zvyšujícíse konkurenci postupně snižovat. Úspěch organizace bude pravděpodobně spíše závislý na schopnosti organizace systematicky a dlouhodobě komunikovat prostřednictvím sociálních médií.
Název v anglickém jazyce
Internet Marketing in Nonprofit Organization
Popis výsledku anglicky
Internet marketing is turbulently developing area today, including the non profit sector. For many nonprofits the Internet represents an important opportunity to build awareness of the organizations as well as to conduct fundraising activities. The presented study points out to the specific Internet marketing tools in the non profit sector. In the future, we can assume that the effects of different marketing tools like SEO, PPC or online donations due to technological progress will gradually diminish. The success of the organization will likely be more dependent on the ability of the organization to maintain systematic and long-term communication through social media.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trendy v podnikání
ISSN
1805-0603
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
1/2012
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
33-40
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—