Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

BETT, současnost a budoucí trendy v oblasti vzdělávacích technologií

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F11%3A43898381" target="_blank" >RIV/49777513:23510/11:43898381 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    BETT, současnost a budoucí trendy v oblasti vzdělávacích technologií

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek je zaměřen na analýzu a evaluaci trendů v oblasti vzdělávacích technologií s využitím zdrojů ze světové výstavy BETT 2011 z Londýna. Uvedená událost poskytuje příležitost porovnat nejnovější technologie a poznat, jak mohou být využity v transformaci vzdělávacího procesu. Článek nabízí náměty pro možné využití těchto technologií v oblasti školství i odkazy na aktuální a užitečné zdroje. Prezentované příklady otevírají potřebnou diskusi o budoucích trendech, z nichž některé mohou být aplikovatelnépřímo ve vzdělávací praxi našich škol.

  • Název v anglickém jazyce

    BETT, present and future trends in educational technology

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is focused on analyse and evaluation of trends in educational technology with using resources from BETT - the world's leading educational technology fair. This event provides an opportunity to compare the latest technologies and to recognize how new technologies can be used to transform teaching and learning process. The paper offers suggestions how to use this technology and links to the latest and usefull resources. Some examples open the needed discussion about future trends and some of them can be turned into practice at our schools.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Media4u Magazine

  • ISSN

    1214-9187

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    8

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    32-35

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus