Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing jako nástroj tvorby a zvyšování konkurenční schopnosti měst

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F11%3A43915239" target="_blank" >RIV/49777513:23510/11:43915239 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketing jako nástroj tvorby a zvyšování konkurenční schopnosti měst

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Certifikovaná metodika se zabývá tím, jak organizovat, řídit a prosazovat aktivity vedoucí k tvorbě konkurenčních výhod měst. Vychází z důsledného uplatnění marketingového přístupu. Nabízí nejenom obecný návod, ale také možnosti řešení nejčastějších problémů, které jsou s aplikací marketingového přístupu v podmínkách českých měst spojeny.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing as an instrument of creating and increasing urban competitiveness

  • Popis výsledku anglicky

    The certified method deals with ways how to organize, manage and promote activities which lead to creating competitive advantages of cities. It comes from rigorous use of marketing approaches. It offers not only a general instruction, but also possibilities how to solve the most frequent problems connected with an application of the marketing approach in conditions of the Czech cities.

Klasifikace

  • Druh

    N<sub>metC</sub> - Metodiky certifikované oprávněným orgánem

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/WD-19-07-1" target="_blank" >WD-19-07-1: Konkurenceschopnost malých mist v Eeské republice</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    Městský marketing 2011

  • Číslo předpisu

    www.mmr-vyzkum.cz/infobanka; www.svrr.zcu.cz

  • Technické parametry

    09-ÚÚR-152-2012/01-WD-19-07-1

  • Ekonomické parametry

    snížení nákladů na externí poradenské služby (v průměru 100 až 500 tis. Kč/ rok, v závislosti na velikosti města a řešených problémech). Metodika je určena pro instituce a organizace veřejné správy, pro které je k využití zdarma, v souladu s ustanovením§16 a) zákona 130/2002 Sb.

  • Označení certifikačního orgánu

    ČR, Ústav územního rozvoje, Jakubské nám. 3, 658 34 Brno, Česká republika

  • Datum certifikace

  • Způsoby využití výsledku

    B - Výsledek je využíván orgány státní nebo veřejné správy