Učení, sítě a samoregulace - klíčové prvky učících se regionů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F11%3A43916603" target="_blank" >RIV/49777513:23510/11:43916603 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Učení, sítě a samoregulace - klíčové prvky učících se regionů
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá učícími se regiony jakožto jedním z konceptů endogenního regionálního rozvoje. Snaží se o operacionalizaci této teorie vymezením tří základních prvků této teorie: procesů učení, síťové formy spolupráce a samoregulačních mechanismů.
Název v anglickém jazyce
Learning, networks and self-regulation: key elements of learning regions
Popis výsledku anglicky
The papers deals with learning regions as one of the endogenous regional development concepts. It tries to operationalize this theory by determination of three basic elements of this theory: learning processes, network forms of a cooperation and self-regulation mechanisms.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/WD-19-07-1" target="_blank" >WD-19-07-1: Konkurenceschopnost malých mist v Eeské republice</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Veda a školstvo v regiónoch Monografia I.
ISBN
978-80-89267-73-6
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
125-131
Počet stran knihy
358
Název nakladatele
Vysoká škola Visegrádu, s.r.o. a Úrad Trnavského samosprávneho kraja
Místo vydání
Sládkovičovo
Kód UT WoS kapitoly
—