Nový pohled na společenskou odpovědnost firem - Strategická CSR
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F12%3A43898707" target="_blank" >RIV/49777513:23510/12:43898707 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nový pohled na společenskou odpovědnost firem - Strategická CSR
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace je určena nejen odborné veřejnosti, ale i veřejné správě či komerční sféře, zejména pak manažerům společností, kteří chtějí naplnit koncept společenské odpovědnosti. Komplexní rozbor dané problematiky umožňuje firmám učinit fundované rozhodnutíimplementovat CSR do stávajících systémů řízení organizace. Na základě provedeného empirického výzkumu kniha vymezuje vzájemný vliv společenské odpovědnosti firem a jejich výkonnosti. CSR zasazuje do kontextu konkurenceschopnosti na základě redefinice současného společensky odpovědného podnikání a řízení udržitelného ekonomického růstu. Nastiňuje možnost zvýšení výkonnosti firem prostřednictvím efektivního spojení CSR s jádrem podnikání či díky transformaci CSR na konkurenční výhodu, která v dlouhodobém horizontu zvyšuje konkurenceschopnost firmy.
Název v anglickém jazyce
The new perspective of corporate social responsibility - Strategic CSR
Popis výsledku anglicky
This publication is intended not only for professionals but also for public sector or commercial sector, especially for managers who want to fulfill the concept of social responsibility. Comprehensive analysis of the issue allows companies to make an informed decision to implement CSR into existing management systems organization. Based on empirical research, the book defines the mutual influence of corporate social responsibility and performance. CSR set into context of competitiveness, based on the current redefinition of the socially responsible business management and sustainable economic growth. It outlines the possibility of increasing business performance through effective links with the core business of CSR and CSR transformation due to the competitive advantage that increases in long-term competitiveness of the company.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7211-408-5
Počet stran knihy
173
Název nakladatele
Nakladatelství NAVA
Místo vydání
Plzeň
Kód UT WoS knihy
—