Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nový pohled na společenskou odpovědnost firem - Strategická CSR

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F12%3A43898707" target="_blank" >RIV/49777513:23510/12:43898707 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nový pohled na společenskou odpovědnost firem - Strategická CSR

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace je určena nejen odborné veřejnosti, ale i veřejné správě či komerční sféře, zejména pak manažerům společností, kteří chtějí naplnit koncept společenské odpovědnosti. Komplexní rozbor dané problematiky umožňuje firmám učinit fundované rozhodnutíimplementovat CSR do stávajících systémů řízení organizace. Na základě provedeného empirického výzkumu kniha vymezuje vzájemný vliv společenské odpovědnosti firem a jejich výkonnosti. CSR zasazuje do kontextu konkurenceschopnosti na základě redefinice současného společensky odpovědného podnikání a řízení udržitelného ekonomického růstu. Nastiňuje možnost zvýšení výkonnosti firem prostřednictvím efektivního spojení CSR s jádrem podnikání či díky transformaci CSR na konkurenční výhodu, která v dlouhodobém horizontu zvyšuje konkurenceschopnost firmy.

  • Název v anglickém jazyce

    The new perspective of corporate social responsibility - Strategic CSR

  • Popis výsledku anglicky

    This publication is intended not only for professionals but also for public sector or commercial sector, especially for managers who want to fulfill the concept of social responsibility. Comprehensive analysis of the issue allows companies to make an informed decision to implement CSR into existing management systems organization. Based on empirical research, the book defines the mutual influence of corporate social responsibility and performance. CSR set into context of competitiveness, based on the current redefinition of the socially responsible business management and sustainable economic growth. It outlines the possibility of increasing business performance through effective links with the core business of CSR and CSR transformation due to the competitive advantage that increases in long-term competitiveness of the company.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7211-408-5

  • Počet stran knihy

    173

  • Název nakladatele

    Nakladatelství NAVA

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Kód UT WoS knihy