The profile of the czech retail and customer
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F12%3A43915401" target="_blank" >RIV/49777513:23510/12:43915401 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
němčina
Název v původním jazyce
Profil des tschechischen Handels und Kunden
Popis výsledku v původním jazyce
Diese Publikation wurde mit dem Ziel der Präsentation der Entwicklungsphasen des tschechischen Handels, seiner gegenwärtigen Gestalt vor allem in dem Bereich der Schnellumsatzwaren und auch der Ansprüche des tschechischen Kunden erstellt. Sie beinhaltetu.a. auch Ergebnisse der eigenen Forschung der physische Erreichbarkeit des Einzelhandels.
Název v anglickém jazyce
The profile of the czech retail and customer
Popis výsledku anglicky
The publication aims to present an important development stage of the Czech retail trade, its present image in the field of fast moving consumer goods (FMCG), and the behavior and demands of the Czech consumer. Author presents results of own research ofphysical shopping conditions.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-3-86367-015-3
Počet stran knihy
142
Název nakladatele
Verlag der GUC - Gesellschaft für Unternehmensrechnung und Controlling m.b.H.
Místo vydání
Chemnitz
Kód UT WoS knihy
—