Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Perception of pork quality by the current consumer

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41210%2F02%3A00004063" target="_blank" >RIV/60460709:41210/02:00004063 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Perception of pork quality by the current consumer

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek informuje o analýze vnímání vepřového masa spotřebitelem v ČR. V roce 2001 byl proveden výzkum vnínmání 6 druhů masa českým spotřebitelem (maso vepřové, hovězí, drůbeží, rybí, telecí a skopové). Během uvedeného výzkumu byl proveden rozbor dotazníků u 148 náhodně vybraných spotřebitelů masa. Vepřové maso má dosud u českého spotřebitele dominantní postavení (50% je současná spotřeba vepřového masa z celkové roční spotřeby masa na jednoho obyvatele). Český spotřebitel upřednostňuje při nákupu vepřového masa jeho kvalitu a čerstvost, zdravotní nezávadnost, tučnost, cenu a dostupnost.

  • Název v anglickém jazyce

    Perception of pork quality by the current consumer

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution informs about analysis of perception of pork by consumers in the Czech Republic. In 2001 the meat-consumers exploration was focused to perception analysing the 6 type of meat by the Czech consumer (pork, beef, chicken, fish, weal and mutton). During the above mentioned study the 148 questioners of random selected meat consumers was analysed. The pork has a Czech consumer the dominant position until now (50% from the total annual meat consumtion per capita in the CR presents pork). The Czech consumer decision during the shopping of pork is mainly influent by freshness and quality, health aspects the meat fatness and availability.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    GG - Chov hospodářských zvířat

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník - Setrvalý rozvoj rostlinné a živočišné produkce - cesta k rozvoji českého venkova

  • ISBN

    80-213-0926-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

    142

  • Název nakladatele

    Česká zemědělská univerzita

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    25. 9. 2002

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku