Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Preference of different meats by czech consumers

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41210%2F02%3A00004067" target="_blank" >RIV/60460709:41210/02:00004067 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Preference of different meats by czech consumers

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Seven types of meat (pork, beef, mutton, chicken, lamb, fish end turkey) was monitoring by Czech consumers. Results of study says, that the Czech consumer decision making during the shopping of any type of meat its mainly influent by freshnees health aspects, fat content, price and availability. The fish, chicken, turkey and lamb are consideret as convenient meat for health. Turkey, beef and fish are perceived as exclusive meat and really expensive. Pork has still a privileged position in case of the Czech consumers.

  • Název v anglickém jazyce

    Preference of different meats by czech consumers

  • Popis výsledku anglicky

    Seven types of meat (pork, beef, mutton, chicken, lamb, fish end turkey) was monitoring by Czech consumers. Results of study says, that the Czech consumer decision making during the shopping of any type of meat its mainly influent by freshnees health aspects, fat content, price and availability. The fish, chicken, turkey and lamb are consideret as convenient meat for health. Turkey, beef and fish are perceived as exclusive meat and really expensive. Pork has still a privileged position in case of the Czech consumers.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    GG - Chov hospodářských zvířat

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    83-7244-339-4

  • Počet stran knihy

    6

  • Název nakladatele

    Warsaw Agricultural University Press

  • Místo vydání

    Varšava

  • Kód UT WoS knihy