Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza trhu pro doporučení strategických marketingových aktivit

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F12%3A43921231" target="_blank" >RIV/49777513:23510/12:43921231 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza trhu pro doporučení strategických marketingových aktivit

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie slouží jako podklad pro strategické marketingového plánování a rozhodování ve firmě NELAN spol. s r.o. Jádrem dokumentu je situační analýza obsahující rozbor vnitřních podmínek zkoumané firmy i vnějších determinant majících vliv na její činnost. Nejprve se zabývá analýzou jednotlivých prvků vnitřního prostředí, které významně ovlivňují chod společnosti, součástí této analýzy je i zkoumání finanční situace firmy. Zvláštní kapitola je věnována zhodnocení webových stránek firmy. Následně je řešena analýza vnějšího prostředí. Nedílnou součástí zpracované studie jsou výstupy realizovaného dotazníkové šetření mezi stávajícími či potenciálními zákazníky firmy NELAN. To bylo provedeno na reprezentativním vzorku respondentů formou osobního dotazování. Sohledem na geografické působení firmy NELAN je součástí předkládaného dokumentu rovněž analýza německého trhu. Využitím výše uvedených nástrojů a metod byly odhaleny hlavní determinanty vnějšího i vnitřního prostředí firmy NELAN. Dílčí an

  • Název v anglickém jazyce

    Market analysis for proposing strategic marketing activities

  • Popis výsledku anglicky

    The study serves as basis for strategic marketing planning and deciding in the company NELAN. The core of the document is situation analysis, which contains analysis of internal and external environment of the company. Firstly it deals with analysis of internal environment; part of it is also financial analysis of the company. Then analysis of external factors follows. Special chapter is aimed to evaluation of web pages of the company. Integral parts of the study are outputs of performed questionnaire survey among current and potential customers of the company NELAN. The survey has been conducted on representative sample with help of direct questioning. With regard to the geographic location of the company NELAN an analysis of German market is part ofthe document. With help of all mentioned instruments and methods the key determinants of external and internal environment of the company Nelan has been revealed. Partial analytical findings and suggestions arisen from analytic work are p

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    U - Předmět řešení projektu je utajovanou skutečností podle zvláštních právních předpisů nebo je skutečností, jejíž zveřejnění by mohlo ohrozit činnost zpravodajské služby. Údaje o projektu jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    102

  • Místo vydání

  • Název nakladatele resp. objednatele

    NELAN, spol. s r.o.

  • Verze