Analýza trhu pro doporučení strategických marketingových aktivit
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F12%3A43921231" target="_blank" >RIV/49777513:23510/12:43921231 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza trhu pro doporučení strategických marketingových aktivit
Popis výsledku v původním jazyce
Studie slouží jako podklad pro strategické marketingového plánování a rozhodování ve firmě NELAN spol. s r.o. Jádrem dokumentu je situační analýza obsahující rozbor vnitřních podmínek zkoumané firmy i vnějších determinant majících vliv na její činnost. Nejprve se zabývá analýzou jednotlivých prvků vnitřního prostředí, které významně ovlivňují chod společnosti, součástí této analýzy je i zkoumání finanční situace firmy. Zvláštní kapitola je věnována zhodnocení webových stránek firmy. Následně je řešena analýza vnějšího prostředí. Nedílnou součástí zpracované studie jsou výstupy realizovaného dotazníkové šetření mezi stávajícími či potenciálními zákazníky firmy NELAN. To bylo provedeno na reprezentativním vzorku respondentů formou osobního dotazování. Sohledem na geografické působení firmy NELAN je součástí předkládaného dokumentu rovněž analýza německého trhu. Využitím výše uvedených nástrojů a metod byly odhaleny hlavní determinanty vnějšího i vnitřního prostředí firmy NELAN. Dílčí an
Název v anglickém jazyce
Market analysis for proposing strategic marketing activities
Popis výsledku anglicky
The study serves as basis for strategic marketing planning and deciding in the company NELAN. The core of the document is situation analysis, which contains analysis of internal and external environment of the company. Firstly it deals with analysis of internal environment; part of it is also financial analysis of the company. Then analysis of external factors follows. Special chapter is aimed to evaluation of web pages of the company. Integral parts of the study are outputs of performed questionnaire survey among current and potential customers of the company NELAN. The survey has been conducted on representative sample with help of direct questioning. With regard to the geographic location of the company NELAN an analysis of German market is part ofthe document. With help of all mentioned instruments and methods the key determinants of external and internal environment of the company Nelan has been revealed. Partial analytical findings and suggestions arisen from analytic work are p
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
U - Předmět řešení projektu je utajovanou skutečností podle zvláštních právních předpisů nebo je skutečností, jejíž zveřejnění by mohlo ohrozit činnost zpravodajské služby. Údaje o projektu jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
102
Místo vydání
—
Název nakladatele resp. objednatele
NELAN, spol. s r.o.
Verze
—