Interní marketing v praxi
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25520%2F09%3A00009363" target="_blank" >RIV/00216275:25520/09:00009363 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Interní marketing v praxi
Popis výsledku v původním jazyce
Správně marketingově řízená firma, je firma zaměřená na své vnější i vnitřní zákazníky, na všechny své partnery, se kterými spolupracuje na principu vzájemné výhody. Řízení a chování firmy tedy podléhá zvolené marketingové strategii, která tyto vztahy zohledňuje a uplatňuje marketingovou filosofii nejen směrem ven z firmy, ale také dovnitř. Uplatňování interního marketingu firma může stejně analogicky využívat znalostí a praktik obecného marketingu rozhodně napomáhá v procesu budování vztahu firma-zaměstnanci, posiluje loajalitu a stabilitu zaměstnanců, posiluje tedy vlastní stabilitu a konkurenceschopnost. Firma potřebuje ty správné zaměstnance a jim musí sama sebe ?prodat?, aby byli ochotni pro ni pracovat.
Název v anglickém jazyce
Internal Marketing - Practice
Popis výsledku anglicky
Properly managed marketing company is a company focused on its external and internal customers, on all their partners, on all with whom it cooperates on the principle of mutual benefits. Business management and conducting is therefore a subject to the chosen marketing strategy that takes into account these relations and applies marketing philosophy not only outside the company but also inside. Applying the internal marketing in the company may well use the analogy of knowledge and practices of general marketing which certainly help the process of building a company-employee relationship, strengthens loyalty and staff stability, thus strengthening their own stability and competitiveness.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Controller News
ISSN
1214-5149
e-ISSN
—
Svazek periodika
15
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—