Integrované řízení výroby
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F14%3A00214508" target="_blank" >RIV/68407700:21230/14:00214508 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Integrované řízení výroby
Popis výsledku v původním jazyce
Při aplikaci marketingové podnikatelské koncepce vznikají v managementu nové rozpory a četné ?třecí plochy? jak po horizontální, tak vertikální linii. Místa střetů vznikají z hlediska podniku na vnitřních a vnějších rozhraních, tzn., že jejich analýza iřešení musí probíhat jak v rámci hodnototvorného řetězce firmy, tak v rámci dodavatelského řetězce. Cesty jsou vedle přijetí marketingové koncepce managementu celou firmou a uplatnění principů managementu produktu především v realizaci komplexní standardizace a realizaci přechodu od funkčního k procesnímu řízení, což předpokládá integraci hodnototvorného řetězce jak interního (odbyt ? výroba ? nákup), tak externího (včetně dodavatelů a odběratelů).
Název v anglickém jazyce
Integrated Production Control
Popis výsledku anglicky
Upon applying corporate marketing concept, new disputes and frequent ?friction areas? emerge in management, both on the horizontal and vertical lines. Clash points originate in terms of the company on internal and external interfaces, i.e. their analysisand solution must take place both within the frame of the company?s value-creation chain, and within the frame of the supplier chain. Apart from accepting management?s marketing concept by the entire company and applying product management principles, solutions lies namely in implementing full-scale standardisation and transition from functional to process-based management, which presumes integration of the value-creation chain, i.e. both the internal (sales ? production ? procurement), and external one (including suppliers and customers).
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-247-4486-5
Počet stran knihy
368
Název nakladatele
GRADA PUBLISHING
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—