Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Integrované řízení výroby

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F14%3A00214508" target="_blank" >RIV/68407700:21230/14:00214508 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Integrované řízení výroby

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Při aplikaci marketingové podnikatelské koncepce vznikají v managementu nové rozpory a četné ?třecí plochy? jak po horizontální, tak vertikální linii. Místa střetů vznikají z hlediska podniku na vnitřních a vnějších rozhraních, tzn., že jejich analýza iřešení musí probíhat jak v rámci hodnototvorného řetězce firmy, tak v rámci dodavatelského řetězce. Cesty jsou vedle přijetí marketingové koncepce managementu celou firmou a uplatnění principů managementu produktu především v realizaci komplexní standardizace a realizaci přechodu od funkčního k procesnímu řízení, což předpokládá integraci hodnototvorného řetězce jak interního (odbyt ? výroba ? nákup), tak externího (včetně dodavatelů a odběratelů).

  • Název v anglickém jazyce

    Integrated Production Control

  • Popis výsledku anglicky

    Upon applying corporate marketing concept, new disputes and frequent ?friction areas? emerge in management, both on the horizontal and vertical lines. Clash points originate in terms of the company on internal and external interfaces, i.e. their analysisand solution must take place both within the frame of the company?s value-creation chain, and within the frame of the supplier chain. Apart from accepting management?s marketing concept by the entire company and applying product management principles, solutions lies namely in implementing full-scale standardisation and transition from functional to process-based management, which presumes integration of the value-creation chain, i.e. both the internal (sales ? production ? procurement), and external one (including suppliers and customers).

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-247-4486-5

  • Počet stran knihy

    368

  • Název nakladatele

    GRADA PUBLISHING

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy