Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F09%3A00156802" target="_blank" >RIV/68407700:21230/09:00156802 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výsledky námi realizovaných, vzájemně navazujících výzkumných projektů naznačují cestu ke zvýšení konkurenční schopnosti firmy. Zvýšení konkurenční schopnosti vyžaduje odstranění střetů a rozporů, daných tržní orientací, mezi jednotlivými účastníky interního i externího hodnototvorného řetězce. Nezbytné je pochopení vývojových tendencí marketingu, jejichž důsledkem je důraz na marketing vztahů. Splnění požadavků zákazníka je procesem, do kterého vstupují všechny články hodnototvorného řetězce firmy, a postupně pak i všichni účastníci dodavatelského řetězce. Management produktu musí vybudovat a řídit proces, odpovídající úspěšné produktové politice, aniž by došlo k izolování realizátorů produktu, tj. výroby, nákupu a prodeje. Jednoznačně uplatněný strategický princip "pull" zdůrazňuje to, že každá činnost nachází svůj smysl pouze tehdy, když ji vyžaduje externí i interní zákazník.

  • Název v anglickém jazyce

    How to Improve Competitiveness

  • Popis výsledku anglicky

    Results of the follow-up research projects we carried out indicate a way towards increasing company competitive ability. Increasing competitive ability requires removal of clashes and contradictions, determined by market orientation, between individual participants to the internal and external value-creating chain. It is necessary to understand marketing development tendencies, which result in emphasis on marketing of relations. Fulfilling customer demands is a process entered by all parts of a company's value-creating chain, and then gradually by all participants to the contractor chain. Product management must establish and manage a process complying with a successful product-oriented policy without isolating product carriers, i.e. production, procurement, and sales. The "pull" strategic principle applied apparently also emphasises that every activity meets its purpose only when it is required both by the external and internal customer.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7400-098-0

  • Počet stran knihy

    240

  • Název nakladatele

    BECK C. H.

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy