Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F09%3A00156802" target="_blank" >RIV/68407700:21230/09:00156802 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy
Popis výsledku v původním jazyce
Výsledky námi realizovaných, vzájemně navazujících výzkumných projektů naznačují cestu ke zvýšení konkurenční schopnosti firmy. Zvýšení konkurenční schopnosti vyžaduje odstranění střetů a rozporů, daných tržní orientací, mezi jednotlivými účastníky interního i externího hodnototvorného řetězce. Nezbytné je pochopení vývojových tendencí marketingu, jejichž důsledkem je důraz na marketing vztahů. Splnění požadavků zákazníka je procesem, do kterého vstupují všechny články hodnototvorného řetězce firmy, a postupně pak i všichni účastníci dodavatelského řetězce. Management produktu musí vybudovat a řídit proces, odpovídající úspěšné produktové politice, aniž by došlo k izolování realizátorů produktu, tj. výroby, nákupu a prodeje. Jednoznačně uplatněný strategický princip "pull" zdůrazňuje to, že každá činnost nachází svůj smysl pouze tehdy, když ji vyžaduje externí i interní zákazník.
Název v anglickém jazyce
How to Improve Competitiveness
Popis výsledku anglicky
Results of the follow-up research projects we carried out indicate a way towards increasing company competitive ability. Increasing competitive ability requires removal of clashes and contradictions, determined by market orientation, between individual participants to the internal and external value-creating chain. It is necessary to understand marketing development tendencies, which result in emphasis on marketing of relations. Fulfilling customer demands is a process entered by all parts of a company's value-creating chain, and then gradually by all participants to the contractor chain. Product management must establish and manage a process complying with a successful product-oriented policy without isolating product carriers, i.e. production, procurement, and sales. The "pull" strategic principle applied apparently also emphasises that every activity meets its purpose only when it is required both by the external and internal customer.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7400-098-0
Počet stran knihy
240
Název nakladatele
BECK C. H.
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—