Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komplexní cesta ke konkurenční schopnosti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F09%3A00160219" target="_blank" >RIV/68407700:21230/09:00160219 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komplexní cesta ke konkurenční schopnosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výsledky námi realizovaných, vzájemně navazujících výzkumných projektů naznačují cestu ke zvýšení konkurenční schopnosti firmy. Řešení není v hledání jednotlivých faktorů, ale v systémovém přístupu, využívajícím jejich synergického efektu. Zvýšení konkurenční schopnosti vyžaduje odstranění střetů a rozporů, daných tržní orientací, mezi jednotlivými účastníky interního i externího hodnototvorného řetězce. Nezbytné je pochopení vývojových tendencí marketingu, jejichž důsledkem je důraz na marketing vztahů. Splnění požadavků zákazníka je procesem, do kterého vstupují všechny články hodnototvorného řetězce firmy, a postupně pak i všichni účastníci dodavatelského řetězce.

  • Název v anglickém jazyce

    All the Way to Competitive Ability

  • Popis výsledku anglicky

    Results of the follow-up research projects we carried out indicate a way towards increasing company competitive ability. The solution does not consist in seeking individual factors, but in a system-based approach utilising their synergic effect. Increasing competitive ability requires removal of clashes and contradictions, determined by market orientation, between individual participants to the internal and external value-creating chain. It is necessary to understand marketing development tendencies, which result in emphasis on marketing of relations. Fulfilling customer demands is a process entered by all parts of a company's value-creating chain, and then gradually by all participants to the contractor chain.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální aspekty české a světové ekonomiky

  • ISBN

    978-80-7372-536-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Technická univerzita

  • Místo vydání

    Liberec

  • Místo konání akce

    Liberec

  • Datum konání akce

    15. 9. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku