Komplexní cesta ke konkurenční schopnosti
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F09%3A00160219" target="_blank" >RIV/68407700:21230/09:00160219 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komplexní cesta ke konkurenční schopnosti
Popis výsledku v původním jazyce
Výsledky námi realizovaných, vzájemně navazujících výzkumných projektů naznačují cestu ke zvýšení konkurenční schopnosti firmy. Řešení není v hledání jednotlivých faktorů, ale v systémovém přístupu, využívajícím jejich synergického efektu. Zvýšení konkurenční schopnosti vyžaduje odstranění střetů a rozporů, daných tržní orientací, mezi jednotlivými účastníky interního i externího hodnototvorného řetězce. Nezbytné je pochopení vývojových tendencí marketingu, jejichž důsledkem je důraz na marketing vztahů. Splnění požadavků zákazníka je procesem, do kterého vstupují všechny články hodnototvorného řetězce firmy, a postupně pak i všichni účastníci dodavatelského řetězce.
Název v anglickém jazyce
All the Way to Competitive Ability
Popis výsledku anglicky
Results of the follow-up research projects we carried out indicate a way towards increasing company competitive ability. The solution does not consist in seeking individual factors, but in a system-based approach utilising their synergic effect. Increasing competitive ability requires removal of clashes and contradictions, determined by market orientation, between individual participants to the internal and external value-creating chain. It is necessary to understand marketing development tendencies, which result in emphasis on marketing of relations. Fulfilling customer demands is a process entered by all parts of a company's value-creating chain, and then gradually by all participants to the contractor chain.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuální aspekty české a světové ekonomiky
ISBN
978-80-7372-536-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
Technická univerzita
Místo vydání
Liberec
Místo konání akce
Liberec
Datum konání akce
15. 9. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—