Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Co vyžaduje Průmysl 4.0 od managementu firmy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F17%3A00311582" target="_blank" >RIV/68407700:21230/17:00311582 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Co vyžaduje Průmysl 4.0 od managementu firmy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Snaha získat tržní kompetenci a konkurenční výhodu vede ke vzniku specialistů, kteří pak vstupují do hodnototvorných řetězců firem jako součást integrace nebo jako koordinátoři. Napříč jednotlivými výrobními obory jsou firmy vystaveny výrazné a stále rostoucí komplexnosti produktů, počtu jejich individuálních variant. Otázka úspěšnosti firmy, respektive jejího hodnototvorného řetězce, se stává v podmínkách globalizace a síťového propojení podniků otázkou úspěšnosti všech firem podílejících se na tvorbě výsledné hodnoty produktu. Konkurence mezi jednotlivými firmami se mění na konkurenci celých řetězců.

  • Název v anglickém jazyce

    What Industry 4.0 Requires from Company mManagement

  • Popis výsledku anglicky

    The effort to acquire market competence and a competitive advantage is reflected in the emergence of specialists, who then enter the value-creation chains of companies as a component of integration or as coordinators. Across individual branches of production, companies must deal with the distinct and continuously growing complexity of products and the rising number of their individual variants. In the globalisation and networking environment the issue of a company’s success – or more precisely of its value-creation chain – is becoming an issue of the success of all the companies participating in the creation of the value of the resulting product. The competition between individual companies is changing into a competition between entire chains.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů