Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F09%3A00164089" target="_blank" >RIV/68407700:21230/09:00164089 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Hledání způsobů, jak zvýšit konkurenceschopnost podniku v současných ekonomických a sociálních podmínek, nás přivedla k analýze vnitřních i vnějších překážek. Odrážejí se zde rozpory mezi účastníky vnitřního i vnějšího proces vytváření hodnoty v hodnototvorném procesu. Tyto rozpory byly identifikovány a určeny jejich příčiny. Obecné zásady pro překonávání překážek konkurenceschopnosti podniků jsou v uplatňování procesního přístupu v organizaci a řízení, využití potenciálu řízení dodavatelského řetězce,stejně jako uplatnění managementu produktu a výroby, v neposlední řadě systematické vytváření hodnoty pro zákazníky s cílem vytvořit loajální zákazníky a zaměstnance.

  • Název v anglickém jazyce

    Conflicts of of the value forming chain How to Improve Competitiveness

  • Popis výsledku anglicky

    Seeking ways to increase company competitiveness in the current economic and social conditions brought us to investigating internal and external barriers. These reflect as contradictions between participants to creation of company's output both in internal and external value creation process. These contradictions were identified and their causes determined. The general governing principle of overcoming the barriers to company's competitiveness growth is application of the process approach in organisation and management, using the potential of supply chain management, as well as product and manufacture management, last but not least systematic creation of customer value with the objective of creating a loyal customer and employee.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Research Report 2

  • ISBN

    978-80-7395-235-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    Pardubice

  • Datum konání akce

    19. 10. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku