Má smysl číslovat marketing?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F17%3A00313572" target="_blank" >RIV/68407700:21230/17:00313572 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Má smysl číslovat marketing?
Popis výsledku v původním jazyce
V jednotlivých odvětvích výroby, se musí společnosti zabývat odlišnostmi a neustále rostoucí složitosti výrobků a růstem počtu jejich jednotlivých variant. V rámci globalizace charakteristickou vytvářením sítí – přesněji řečeno vytvářením hodnototvorných řetězců – vytvářen předpoklad řešit problém úspěchu všech společností, podílejících se na tvorbě hodnoty výsledného produktu.
Název v anglickém jazyce
Does it make sense to number marketing?
Popis výsledku anglicky
Across individual branches of production, companies must deal with the distinct and continuously growing complexity of products and the rising number of their individual variants. In the globalisation and networking environment the issue of a company’s success – or more precisely of its value-creation chain – is becoming an issue of the success of all the companies participating in the creation of the value of the resulting product.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů