Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Joint Efforts in Product Creation

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F12%3A00201172" target="_blank" >RIV/68407700:21230/12:00201172 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Joint Efforts in Product Creation

  • Popis výsledku v původním jazyce

    From the point of view of market orientation and competitiveness enhancement, the value generation chain constitutes a potential for differentiation of product creation from the customer point of view. The management thereof must respect both the company's interests and market requirements. The chain is also the place of inconsistencies in the interpretation of the marketing concept within the company. A complex tool to create the prerequisites for effective partnership and provide flexibility in relation to market requirements is the operative production management principle. The work uses experience gained from research in companies in the Czech Republic.

  • Název v anglickém jazyce

    Joint Efforts in Product Creation

  • Popis výsledku anglicky

    From the point of view of market orientation and competitiveness enhancement, the value generation chain constitutes a potential for differentiation of product creation from the customer point of view. The management thereof must respect both the company's interests and market requirements. The chain is also the place of inconsistencies in the interpretation of the marketing concept within the company. A complex tool to create the prerequisites for effective partnership and provide flexibility in relation to market requirements is the operative production management principle. The work uses experience gained from research in companies in the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Managing Turbulence and Uncertainties in Management Education

  • ISBN

    978-81-924713-0-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    165-170

  • Název nakladatele

    AIMS International - The Association of Indian Management Scholars

  • Místo vydání

    Indore

  • Místo konání akce

    Pune

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku