Joint Efforts in Product Creation
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F12%3A00201172" target="_blank" >RIV/68407700:21230/12:00201172 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Joint Efforts in Product Creation
Popis výsledku v původním jazyce
From the point of view of market orientation and competitiveness enhancement, the value generation chain constitutes a potential for differentiation of product creation from the customer point of view. The management thereof must respect both the company's interests and market requirements. The chain is also the place of inconsistencies in the interpretation of the marketing concept within the company. A complex tool to create the prerequisites for effective partnership and provide flexibility in relation to market requirements is the operative production management principle. The work uses experience gained from research in companies in the Czech Republic.
Název v anglickém jazyce
Joint Efforts in Product Creation
Popis výsledku anglicky
From the point of view of market orientation and competitiveness enhancement, the value generation chain constitutes a potential for differentiation of product creation from the customer point of view. The management thereof must respect both the company's interests and market requirements. The chain is also the place of inconsistencies in the interpretation of the marketing concept within the company. A complex tool to create the prerequisites for effective partnership and provide flexibility in relation to market requirements is the operative production management principle. The work uses experience gained from research in companies in the Czech Republic.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Managing Turbulence and Uncertainties in Management Education
ISBN
978-81-924713-0-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
165-170
Název nakladatele
AIMS International - The Association of Indian Management Scholars
Místo vydání
Indore
Místo konání akce
Pune
Datum konání akce
1. 1. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—