Development of B2C e-commerce in Czech Republic after 1990
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F15%3A43925387" target="_blank" >RIV/49777513:23510/15:43925387 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Development of B2C e-commerce in Czech Republic after 1990
Popis výsledku v původním jazyce
The aim of this paper is to analyze the development of B2C e-commerce market in Czech Republic after 1990 with the focus on the role of discount portals and e-learning. Another contribution of this paper is the clarification of the theory regarding the concepts of e-business and e-commerce.
Název v anglickém jazyce
Development of B2C e-commerce in Czech Republic after 1990
Popis výsledku anglicky
The aim of this paper is to analyze the development of B2C e-commerce market in Czech Republic after 1990 with the focus on the role of discount portals and e-learning. Another contribution of this paper is the clarification of the theory regarding the concepts of e-business and e-commerce.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
ACTUAL PROBLEMS OF ECONOMICS
ISSN
1993-6788
e-ISSN
—
Svazek periodika
167
Číslo periodika v rámci svazku
5
Stát vydavatele periodika
UA - Ukrajina
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
470-480
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—