Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The development of cross-border B2C e-commerce within the EU single market - example of the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F15%3A43925828" target="_blank" >RIV/49777513:23510/15:43925828 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The development of cross-border B2C e-commerce within the EU single market - example of the Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper focuses on the development of cross-border B2C e-commerce within the EU single market. The aim of this paper is to determine the contribution of cross-border B2B e-commerce and the barriers to its development, to evaluate the conditions for its development in the Czech Republic and to analyse to what extent Czech e-shops are involved in cross-border business. The paper introduces the results of research conducted at the beginning of 2015 among 240 Czech e-shops that focus on the sale of electronics, clothes and sports equipment.

  • Název v anglickém jazyce

    The development of cross-border B2C e-commerce within the EU single market - example of the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    This paper focuses on the development of cross-border B2C e-commerce within the EU single market. The aim of this paper is to determine the contribution of cross-border B2B e-commerce and the barriers to its development, to evaluate the conditions for its development in the Czech Republic and to analyse to what extent Czech e-shops are involved in cross-border business. The paper introduces the results of research conducted at the beginning of 2015 among 240 Czech e-shops that focus on the sale of electronics, clothes and sports equipment.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Opportunities and Threats to Current Business Management in Cross-border Comparison 2015

  • ISBN

    978-3-86367-038-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    69-77

  • Název nakladatele

    Verlag der GUC

  • Místo vydání

    Chemnitz

  • Místo konání akce

    Plzeń

  • Datum konání akce

    21. 5. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku